Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt "väl?" kom sig av att när jag snabbläste rollbeskrivningen tyckte jag inte det var supertydligt, dvs stod ini klartext, om fen kände till lyan eller ej. Därav formuleringen. Jag tänker dock att det borde varit tydligt OM hon känt till den.
Isdrottning är hon väl om man ska vara riktigt petnogaFe? Snarare snödrottning
@Myrten Det sista där, jag vet inte riktigt om det är
*subtil hint till lyan* *FET JÄVLA HINT OCH SER NI LYAN ATT JAG ÄR FEN???*
eller
God fundering: *undrar hur det här funkar* *hoppsan, nu kommer ni fundera över mig, rubbad humor *
Det översta alternativet skulle ju kunna vara en ulv som hintar till fen också iof. Men det kan ju vara alternativ två som sagt. Nåja, håller ögonen på dig!
Det är ju lite svårt att spekulera kring fen redan nu, det är ju inte säkert att den vågar ge ifrån sig nåt direkt tecken redan första dagen, just eftersom folk brukar leta efter det såhär tidigt i leken. Dessutom finns ju risken att man hjälper de onda att hitta fen.
MEN tanken slår mig att det din kommentar om hint faktiskt kan vara en hint det med. Från en ulv som tror hon hittat fen eller från fen som tror att en ulv kallat på henne. Eller naturligtvis från en kommentar från en god som reagerar på det hela.
Å ena sidan och å andra sidan....@Mammas - vaddå rubbad humor??? [smileys här egentligen]
Jag tyckte ärligt talat att det vore bättre att starta leken med att diskutera något som har med leken att göra än att drunkna i OT. Mitt out of character telefonlekande gör mig mindre OT-benägen både vad gäller att skriva men framförallt läsa.
Och jag skulle bli... oroad om du INTE höll ögonen på mig. Ömsesidig misstroende/paranoia hör väl till leken?
MEN tanken slår mig att det din kommentar om hint faktiskt kan vara en hint det med. Från en ulv som tror hon hittat fen eller från fen som tror att en ulv kallat på henne. Eller naturligtvis från en kommentar från en god som reagerar på det hela.
Det där var jag tvungen att läsa tre gånger varav en högt för mig själv.har visst inte hänt så mycket här sedan i morse, lite småkommentarer om hintar hit och dit men utifrån LLs ganska så tydliga inlägg så drar nog iaf jag nästan slutsatsen att ingen av dem som hintar om att ev hinta om någon roll egentligen inte hintar om någon roll eftersom hintning av roll av rollinnehavaren skulle granskas mer av LL än hintning av någon annans roll så jag tror ju inte att varken @Mammas eller @Myrten skulle göra en så övertydlig hint, vilket gör att jag tror inte att någon av dem hintar om sin ev roll...
Eller något sånt....
Nu ska vi inte vara sådana! Jag var såååå nöjd med min teori mot @Mammas. Men... Jag tror väl inte riktigt på den. Egentligen.har visst inte hänt så mycket här sedan i morse, lite småkommentarer om hintar hit och dit men utifrån LLs ganska så tydliga inlägg så drar nog iaf jag nästan slutsatsen att ingen av dem som hintar om att ev hinta om någon roll egentligen inte hintar om någon roll eftersom hintning av roll av rollinnehavaren skulle granskas mer av LL än hintning av någon annans roll så jag tror ju inte att varken @Mammas eller @Myrten skulle göra en så övertydlig hint, vilket gör att jag tror inte att någon av dem hintar om sin ev roll...
Eller något sånt....