VARFÖR blir det länkar till användarprofiler ibland?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaffan syns inte mina smileys för??????
Kan ju hända att folk är mindre taggade för IRL efter den virtuella leken. Eftersom man vill ha sina inälvor... kvar!
Vaffan syns inte mina smileys för??????
Du vet, när jag pluggade på universitetet (i forntiden) brukade vi säga "det finns omtentor men inga omfester". "Det finns omtentor men inga omulvlekar" - det låter väl bra?Och jag... jag bara prioriterar mina studier för lågt och ulvlek för högt
För att folk inte städar i sin kod!VARFÖR blir det länkar till användarprofiler ibland?
Tycker du inte att de engelska orden "angel" och "up" ser lite märkliga ut i min för övrigt korrekta svenska text? Jag trodde du var språk polis!För att... du inte använder några?
Bwaahahahah, tror du?
För att du lagt in hela stycket som en tagg.
Tycker du inte att de engelska orden "angel" och "up" ser lite märkliga ut i min för övrigt korrekta svenska text? Jag trodde du var språk polis!
Men jag har ju för inte taggat en enda !
För att folk inte städar i sin kod!
(Jösses, jag måste ut ur den här tråden - jag är ju inte med på ön! )
Nä, men du citerade någon som taggat, och du suddade slarvigt - slarver där! Fyfy!
jag är ju inte med på ön! )
Inte? Jag tycker minsann att jag sett till dig i vimlet!
Gah, stanna ön - jag vill kliva av!!!
Fast alltså det blir det ändå ibland, ibland en länk till en användare som inte ens är aktuell i inläggen.