Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här! Nu bidde jag ju lite ledsen i ögat.....Så besviken jag blev nu. Trodde du hade dragit igång en buketräff IRL för oss som brukar vara med i Varulvslekarna
Och jag som alla andra trodde Mammas startat en buketräff IRL för ulvspelarna... men blev mer paff över att hon hade en egen skärgårdsö än att hon skulle arrangera en IRL ulvspelarbuketräff.
Och jag som alla andra trodde Mammas startat en buketräff IRL för ulvspelarna... men blev mer paff över att hon hade en egen skärgårdsö än att hon skulle arrangera en IRL ulvspelarbuketräff.
*spök*Så besviken jag blev nu. Trodde du hade dragit igång en buketräff IRL för oss som brukar vara med i Varulvslekarna
Jag, som av någon anledning ALDRIG går på Buke-träffar, skulle faktiskt kunna tänka mig att gå på ulvspelsträff. Och chocka folk med att jag är tant, hehe.
@Paddington Klart du hinner.
Åh herregud, leken verkar bli jättestor?
Men du får ju inte bli nervös över det, det trodde jag att jag som rookie hade ensamrätt på?Åh herregud, leken verkar bli jättestor?
Du är inte ensam, jag och @Myrten har lika dåligt med tid skulle jag troÅ så passar jag på att redan nu flagga för halvdålig aktivitet igenom hela leken
Men du får ju inte bli nervös över det, det trodde jag att jag som rookie hade ensamrätt på?
Hmm, gav mig en idé - vi kanske skulle dela på en rollDu är inte ensam, jag och @Myrten har lika dåligt med tid skulle jag tro
Sexton deltagare hittills.
Du är inte ensam, jag och @Myrten har lika dåligt med tid skulle jag tro