Har jag taggat Caisa? Det är totalt ovetandes i så fall.Jag taggar väl inte dig? Det var ju Mammas och Myrten som gjorde. Jag diskuterade bara hur hela texten kunde bli en tagg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag taggat Caisa? Det är totalt ovetandes i så fall.Jag taggar väl inte dig? Det var ju Mammas och Myrten som gjorde. Jag diskuterade bara hur hela texten kunde bli en tagg.
Tror också att det är en bra idé!
Men allsmäktige LL ehrm förlåt allmighty goddess gör ju som hen vill
Har jag taggat Caisa? Det är totalt ovetandes i så fall.
Alltså seriöst - ska ni hålla på såhär behöver jag gå en kurs i popcorn-läsning.
Ja! Nu känner jag mig lite säkrare.Specialsnabbkurs för varulvslekar: Scrolla medan du slänger ett öga på texten ser du något i fet text(=kan vara röst) hejda dig lite annars scrolla vidare Känner du att du inte hänger med? Ta det lungt upprepa proceduren ovan och du kommer eventuellt förstå ännu mindre och då börjar du greppa hur man leker
Nänä, jag diskuterade något helt annat!det var just det som diskuterades ju
Har jag taggat Caisa? Det är totalt ovetandes i så fall.
[B]Kan[/B] ju hända att folk är mindre taggade för IRL efter den virtuella leken.:angel: Eftersom man vill ha sina inälvor... kvar!:up:
Vaffan syns inte mina smileys för??????