Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ja det fattar jag också med jag menar att hon blev taggad som i ursprungliga inlägget utan att hela inlägget blev en tagg.
Mitt tangentbord är dyslektiskt!
Det är lite sant. Datorn (jag har för tillfället bara en surfplatta med tangentbord hemma) segar så ini... på nätet, speciellt på Buke att jag ibland a) kastar om bokstäver och b) inte alltid orkar fixa det. Det är någon skum fördröjning på allt jag skriver. Dock inte i Word, som tur är.
Det kommer bli väldigt roligt att gå igenom inläggsstatistiken och sen behöva jämföra den med deltagarlistan för att se vilka som är med...
Men allvarligt talat, allmänt snack kanske vi kan hålla till anmälningstråden så bara dom som deltar i nuvarande lek skriver här? Det kommer bli hur rörigt som helst annars.
Mitt tangentbord är dyslektiskt!
Det är lite sant. Datorn (jag har för tillfället bara en surfplatta med tangentbord hemma) segar så ini... på nätet, speciellt på Buke att jag ibland a) kastar om bokstäver och b) inte alltid orkar fixa det. Det är någon skum fördröjning på allt jag skriver. Dock inte i Word, som tur är.
Det kommer bli väldigt roligt att gå igenom inläggsstatistiken och sen behöva jämföra den med deltagarlistan för att se vilka som är med...
Haha, jag tänkte samma sak när jag fick den trofén häromdagenJag fick en trofé idag: 12 år på buke och det är bara med detta nick. Tyckte att jag just bytt från det jag hade för TOLV år sen.
Fick också trofé idag. Fast åtta år. Har också bytt nick en gång.Jag fick en trofé idag: 12 år på buke och det är bara med detta nick. Tyckte att jag just bytt från det jag hade för TOLV år sen.
Detta kanske bara ska ses ungefär som en förfest - en förtråd helt enkelt och snart så kommer den riktiga lektråden upp
Detta kanske bara ska ses ungefär som en förfest - en förtråd helt enkelt och snart så kommer den riktiga lektråden upp
Jag tycker det är fascinerande hur mycket @Niyama diskuterar mig även i denna leken - som jag inte är med i!
Tillochmed taggar till min sida och sånt, tror någon hakat upp sig lite.
Vi har väl nya deltagare med också, så en ny tråd med regler i första inlägget vore nog bra @Mammas