Varulvslekarnas anmälningstråd

Jahaja hur går det med anmälningarna här då? Vi har kommit en bit i planeringen och med temat så leken skulle säkerligen kunna komma upp i helgen. Eller vad säger du @heffaklumpen hade det inte varit realistiskt? På det sättet undviker vi både nationaldagen och leken tar slut i god tid innan midsommar.

Men det är ju upp till er såklart när ni vill kicka igång partyt! ! 😄

@Snurrfian du har ju flaggat för att du skulle kunna leka från 10 juni eventuellt kan vi ha första DL på kvällen då och lägga upp lek på söndagen.

12 deltagare hade varit idealiskt! 11 kan fungera.
 
Aktuell lista

LL: Islandshästryttare + sidekick heffaklumpen


Lekstart 9 juni första DL 10 juni?

1. Harrysen
2. qitis
3. LenaH
4. Gabby_Ossi
5. Blacksmithfarm
6. Cirkus
7. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
8. Idahoe
9. Kilauea
10.
11.
12.
13.
14.

Fler än 12 deltagare fungerar såklart också!
 
Jahaja hur går det med anmälningarna här då? Vi har kommit en bit i planeringen och med temat så leken skulle säkerligen kunna komma upp i helgen. Eller vad säger du @heffaklumpen hade det inte varit realistiskt? På det sättet undviker vi både nationaldagen och leken tar slut i god tid innan midsommar.

Men det är ju upp till er såklart när ni vill kicka igång partyt! ! 😄

@Snurrfian du har ju flaggat för att du skulle kunna leka från 10 juni eventuellt kan vi ha första DL på kvällen då och lägga upp lek på söndagen.

12 deltagare hade varit idealiskt! 11 kan fungera.
Ja, absolut! Det är ju också ett plus att leken isf inte skulle krocka med varken nationaldagen eller midsommar :)
 
LL: Islandshästryttare + sidekick heffaklumpen


Lekstart 9 juni första DL 10 juni?

1. Harrysen
2. qitis
3. LenaH
4. Gabby_Ossi
5. Blacksmithfarm
6. Cirkus
7. Niyama (om start omgående typ 2/5 eller från nästa helg)
8. Idahoe
9. Kilauea
10. Breaktown :nailbiting:
11.
12.
13.
14.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 982
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 338
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 197
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 465
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp