Snurrfian
Moderator
10 juni är jag fri för lek!@Snurrfian borde dock ha tid att leka nu när skolan slutar och studenten tagits i familjen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
10 juni är jag fri för lek!@Snurrfian borde dock ha tid att leka nu när skolan slutar och studenten tagits i familjen![]()
Du kan vara med?Jag hänger mycket med henne, tror inte det är aktuellt med comeback tyvärr, men kan hälsa att hon är efterlyst![]()
Du medDu kan vara med?![]()
Tror stressnivån fortfarande är snäppet för hög, men förhoppningsvis till sommaren!Du kan vara med?![]()
Tror stressnivån fortfarande är snäppet för hög, men förhoppningsvis till sommaren!![]()
Jag tycker det är dags att @Breaktown gör comeback?![]()
Kanske möjligtvis i ulvlekssammanhang men som du torde vara smärtsamt medveten om så höjs pensionsåldern för varje år - helt enkelt för att @qitis ska ha folk att leka med när hon äntrat äldreboendet.Jag måste ju definitivt vara ålderspensionär vid det här laget![]()
Neej dax för comeback?Jag måste ju definitivt vara ålderspensionär vid det här laget![]()
Neej dax för comeback?![]()
Jaa!Hehe jag är inte helt osugen iaf! När brukar det vara dl nu för tiden?
Häppa häppa häpp! Inte lasta mig för ändrade pensionsreglerKanske möjligtvis i ulvlekssammanhang men som du torde vara smärtsamt medveten om så höjs pensionsåldern för varje år - helt enkelt för att @qitis ska ha folk att leka med när hon äntrat äldreboendet.
Svar NuNär infaller till sommaren mer precist?![]()
Oj, jodå det gör det! Sorry, måste ha missat att du gillade inläggetAha, ja jag gillade inlägget, trodde det räckte![]()
Jag är väl inte äldre än du?! 70-talist javisst!Häppa häppa häpp! Inte lasta mig för ändrade pensionsregler
Ps. Du är äldre än mig. Så det så
![]()
Ja, absolut! Det är ju också ett plus att leken isf inte skulle krocka med varken nationaldagen eller midsommarJahaja hur går det med anmälningarna här då? Vi har kommit en bit i planeringen och med temat så leken skulle säkerligen kunna komma upp i helgen. Eller vad säger du @heffaklumpen hade det inte varit realistiskt? På det sättet undviker vi både nationaldagen och leken tar slut i god tid innan midsommar.
Men det är ju upp till er såklart när ni vill kicka igång partyt! !
@Snurrfian du har ju flaggat för att du skulle kunna leka från 10 juni eventuellt kan vi ha första DL på kvällen då och lägga upp lek på söndagen.
12 deltagare hade varit idealiskt! 11 kan fungera.
När infaller till sommaren mer precist?![]()
Haha, fullt rimlig frågaSvar Nu![]()