Puttar upp tråden igen i hopp om fler anmälningar. Jag och @heffaklumpen har iallafall påbörjat lite jobb bakom kulisserna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör hårt Q!Det känns som vi får börja ”ragga -tagga ”
To get the party started
Killa har väl inte varit här på evigheter?Kör hårt Q!
Sitter på jobbet så jag kan inte hjälpa till med det, men spontant lyser både Snurrifan, Hedinn, Killa och bollen med sin frånvaro? Ihop med många många fler förstås!
Inte jag heller!Killa har väl inte varit här på evigheter?
@Killaloe är nog mer pensionerad än du senaste inlägg 2019 och inloggad i februari... Ingen som känner henne och kan kolla om det går att locka hit henne?Inte jag heller!
Där ser du varför det är bra att inte jag är med och taggar
Aha, ja jag gillade inlägget, trodde det räckteJag testar att tagga dig @Gabby_Ossi igen för att fråga om du fortfarande vill/kan vara med och leka?
Annars ser det ut som att alla som står anmälda har varit här och bekräftat att de fortfarande kan vara med
Ja! Och @MyrtenJag tycker det är dags att @Breaktown gör comeback?
Vi har en ny ”killa ” @KilaueaKilla har väl inte varit här på evigheter?
Jag hänger mycket med henne, tror inte det är aktuellt med comeback tyvärr, men kan hälsa att hon är efterlyst@Killaloe är nog mer pensionerad än du senaste inlägg 2019 och inloggad i februari... Ingen som känner henne och kan kolla om det går att locka hit henne?
Wanted dead or alive (det är ändå en ulvlek )Jag hänger mycket med henne, tror inte det är aktuellt med comeback tyvärr, men kan hälsa att hon är efterlyst
Indeed!Kämpa på!
Men hon är redan anmäld en "Kila" och en "Killa" i samma lek hade varit kämpigt