Ja verkligen. Jag hade haft med jägare som kan döda 5 -10 personerJa du. En lek med 99 st kunde ju bli intressantAbsolut noll koll på deltagarna kan jag garantera att jag skulle ha
![]()
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja verkligen. Jag hade haft med jägare som kan döda 5 -10 personerJa du. En lek med 99 st kunde ju bli intressantAbsolut noll koll på deltagarna kan jag garantera att jag skulle ha
![]()
Haha! Tänker mest på hur roligt det vore för dig att skicka ut alla roll-PMJa verkligen. Jag hade haft med jägare som kan döda 5 -10 personer![]()
Det blir 33 ulvar!! Tur att du erbjudit dig att hjälpa tillHaha! Tänker mest på hur roligt det vore för dig att skicka ut alla roll-PM![]()
HmpfDet blir 33 ulvar!! Tur att du erbjudit dig att hjälpa till![]()
Jag kan vara alla 33 annarsDet blir 33 ulvar!! Tur att du erbjudit dig att hjälpa till![]()
Och skapa 32 till konto och teoria för 33? DU får en hektisk lek.Jag kan vara alla 33 annars![]()
Karamelldrottningen 1, karamelldrottningen 2 osv ingen kommer misstänka någotOch skapa 32 till konto och teoria för 33? DU får en hektisk lek.
Kan ju redan nu varna för att jag troligtvis kommer ha noll koll och vara allmänt förvirrad. Eh... ungefär som vanligt![]()
Klokt val! Rollistan är fantastiskt.LL: Artline
1. ilantazie
2. karamelldrottningen
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
14. bollen__
15. LenaH
16. Pegasus63
17. Fio
18.
99.Poisonous
Åh en jättestor lek igen. Då måste jag vara ned![]()
Ska vi ropa på Poisonous utanför buke och se om hon fortfarande vill vara med?LL: Artline, Myrten och stackars Hedinn.
Lekstart: 5 januari med första DL den 6 januari.
1. ilantazie
2. karamelldrottningen
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
14. bollen__
15. LenaH
16. Pegasus63
17. Fio
18.
99.Poisonous
Gör det om du känner henne (honom?) tycker jagSka vi ropa på Poisonous utanför buke och se om hon fortfarande vill vara med?
Klokt val! Rollistan är fantastiskt.