Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se där min kristallkula funkade fint, minst 13 deltagareLL: Artline
1. ilantazie
2. Poisonous
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
Håller på att förhandla med @Myrten . Men vi ska nog ha plats för dig också@Artline Vill du ha en sidekick? Har börjat jobba igen nu så har inte tid/ork att delta. Å andra sidan kan jag ju vara den där som kan röstas ut dag 1 eftersom jag levt mer eller mindre till slutet tre lekar i rad nu.![]()
Nä det borde vara jag@Artline Vill du ha en sidekick? Har börjat jobba igen nu så har inte tid/ork att delta. Å andra sidan kan jag ju vara den där som kan röstas ut dag 1 eftersom jag levt mer eller mindre till slutet tre lekar i rad nu.![]()
Det beror på hur snabb jag/ vi är. Jag gissar på att leken läggs ut ikväll eller imorgon. Med första DL imorgon eller dagen efter det (beror på när leken läggs upp).
Snarare jag. Kommer få bli dubbellynch redan vid första DLNä det borde vara jag![]()
Ja du. En lek med 99 st kunde ju bli intressantLL: Artline
1. ilantazie
2. karamelldrottningen
3. hemlig
4. glömmerallt
5. Madalitso (med varning för att jag är glömsk, virrig, ev tidsbrist samt risk för plötsligt avhopp)
6. Ceta
7. Blacksmithfarm
8. Elo
9. Heffaklumpen
10. Cirkus
11. qitis
12. Gabby_Ossi
13 Lobelia
14. bollen__
15. LenaH
16.
99.Poisonous
Möblerat om lite. @Poisonous verkar inte ha varit online på ett tag. Så jag sätter henne sist tillsvidare. Men jag kommer stänga anmälan i god tid innan ni blir 99 st!