Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okay, om ni lovar att inte bli arga på mig om jag gör något helt tokigt så kanske jag kan våga mig på att vara med.Om du lyckas med något ingen annan lyckats med tidigare blir jag imponerad.Nybörjarmisstag hör till, de flesta av oss har nog gjort sådana, mer eller mindre grova...
![]()
Klart du ska vara med!Okay, om ni lovar att inte bli arga på mig om jag gör något helt tokigt så kanske jag kan våga mig på att vara med.
Dock vill jag i förväg varna för eventuella korkade frågor
Kom på en redan nu... det börjar bra... hur länge brukar en lek hålla på? Alltså ungefärligt antal dagar, i verkligheten (typ 5 eller 15 dygn).
funkar tyvärr inte med mitt mående @bollen__@Paddington sugen på lek?![]()
Du får leka med mig istället om du vill!funkar tyvärr inte med mitt mående @bollen__
funkar tyvärr inte med mitt mående @bollen__
Om det är ett roligt tema (enligt mig) så kanske.....men nu börjar det blir vår på allvar.
@Idahoe ?Om det är ett roligt tema (enligt mig) så kanske.....men nu börjar det blir vår på allvar.
Ingen press på mig då!Om det är ett roligt tema (enligt mig) så kanske.....men nu börjar det blir vår på allvar.
Spelar de som i söndags kommer vi definitivt vara upptagna på torsdag också!Jag kommer vara upptagen av hockey ikväll så kommer inte hitta leken förrän tidigast imorgon
Och eftersom jag är obotlig optimist så kommer jag vara upptagen även på torsdag kvällmed avgörandet Färjestad-Djurgården
misstänker att @Hedinn kan vara upptagen av samma skäl hon med
Heja Färjestad!!
Tack för tagg!