Jag är med om någon kan skriva upp mig
LL: Idahoe
Deltagare:
1: cirkus
2: karamelldrottningen
3: Hedinn
4: qitis
5: bollen__
6: fio
7:
8:
9:
10:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är med om någon kan skriva upp mig
Jag har läst lite i den pågående leken, men har inte läst sedan i lördagsHar du läst någon lek tidigare, så du förstår vad det går ut på? I så fall tycker jag nog att du kan våga vara med redan nu, learning by doing är väl generellt det optimala här och det är alltid kul med nya deltagare!![]()
Om du lyckas med något ingen annan lyckats med tidigare blir jag imponerad.Jag har läst lite i den pågående leken, men har inte läst sedan i lördags. Jag känner att jag garanterat lär vara den som gör alla tänkbara fel som ingen annan någonsin lyckats med (
), därför funderade jag på att det kanske skulle vara smart att börja genom att "titta på".
Nybörjare, fyllemisstag allmän förvirring, alla har nog blivit gjorda.Om du lyckas med något ingen annan lyckats med tidigare blir jag imponerad.Nybörjarmisstag hör till, de flesta av oss har nog gjort sådana, mer eller mindre grova...
![]()
Precis. Kommer det nån ny variant åker det i i lekarnas hall of fameNybörjare, fyllemisstag allmän förvirring, alla har nog blivit gjorda.![]()
Jag är ledig i påsk och dessutom ensam hemma så om vi leker i påsk kan jag tänka mig att vara med.
Annars hoppar jag över, kan inte vara mer aktiv än jag var senast och är inte så kul att alltid bli misstänkt för att jag inte skriver så mycket![]()
Tack men ont om tid den här veckan. Kanske nästa gång.
Skriv gärna upp mig!
Skulle vara jättekul, men jag har tyvärr inte tid just nu.Taggar lite fler. Har ingen koll på om någon sagt att de inte spelar mera
@glömmerallt
@FiaM
@Gabby_Ossi
@Klara
@Mistimed
Vore fint om vi kan få ihop åtminstone 12 deltagare
Hur är det med de som var med och lekte förr? Testar att tagga några
@Blacksmithfarm
@Sasse
@bumpo
@Habina
@Lenis