Å andra sidan så tror jag inte jag minns en enda lek där Niyama inte haft mig som onding från innan första början.
Vissa ÄR skummare än andra. Det är nog egentligen ett bra betyg att nån inte är så lättläst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å andra sidan så tror jag inte jag minns en enda lek där Niyama inte haft mig som onding från innan första början.
Om någon misstänker en viss eller vissa personer genom hela leken i lek efter lek så känns det mest som "trägen vinner" någon gång måste personen bli ond och man få rätt.Vissa ÄR skummare än andra. Det är nog egentligen ett bra betyg att nån inte är så lättläst
Satt och läste en massa pm från gamla ulvlekar och fick lite sug på att leka.
Men ni har kanske sommarlov?
Jag skulle kunna tänka mig att leka om det är start snart. Senare börjar vi flänga och fara och tiden att leka är liten. Men just nu har jag det väldigt lugnt!Satt och läste en massa pm från gamla ulvlekar och fick lite sug på att leka.
Men ni har kanske sommarlov?
@Artline Dina och mina gamla pm är guld.Leker du fortfarande?
Åh en Paddis lekJag skulle kunna tänka mig vara LL, men inte leka själv
Det är konstigt men så fort jag såg rubriken, hade jag ett tema klart i skallenÅh en Paddis lek![]()
Det låter underbart om du börjar må bättre. ❤Det är konstigt men så fort jag såg rubriken, hade jag ett tema klart i skallen
Innebär kanske att jag börjar må lite bättre![]()
Kul, men ska jag vara med måste laken vara färdigspelad midsommarhelgen. Veckan efter funkar det inte.Det är konstigt men så fort jag såg rubriken, hade jag ett tema klart i skallen
Innebär kanske att jag börjar må lite bättre![]()
Äntligen sååDet låter underbart om du börjar må bättre. ❤
Äntligen såå
Men det har nog med vädret och årstiden att göra, allt börjar kännas lite lättare och sedan har jag fått arschlet ur vagnen och börjat söka nytt jobb - visserligen interna men ändå, det är ett steg på vägen för jag har insett att jag verkligen inte kan vara kvar där jag är. Det drar ner mig
Sedan kan jag skriva en roman om ett av jobben som jag sökte å varför - men mestadels var det för att göra ett statement. Så döm om min förvåning att jag blev uppringd av HR, nackdelen är att jag måste flytta till UK OM jag får det..........
Ja, faktiskt - även om jag älskar mitt lilla radhusåh vad spännande med jobb i UK! Är det något du skulle kunna tänka dig?