@Madalitso hur många behöver vara anmälda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara bra med 12 st@Madalitso hur många behöver vara anmälda?
Om du anmäler dig och om alla andra på listan fortfarande kan så kan jag försöka ha den igång imorgonÅhh var nog 10år sedan jag var med.. Hade glömt bort Varulvslekarna Jag är med om det startar närmsta veckan!
Jag kommer ha väldigt ont om tid fram till mellandagarna, så i så fall får jag hoppa över.Om du anmäler dig och om alla andra på listan fortfarande kan så kan jag försöka ha den igång imorgon
Nej tyvärr, har lite mycket att göra nu.LL: Madalitso (och eventuellt Derring-Do )
1. @hemlig du kunde inte om vi började nu?
2. @Artline
3. @fio
4. @bollen__
5. @karamelldrottningen
6. @qitis
7. @Idahoe
8 @Lobelia
9 @LenaH
10. Niyama (om det inte blir för twistat)
11. cirkus
12. Saddi
Kan alla ni som anmälde er för ett tag sen? Så ska vi bara hitta nån som kan hoppa in för hemlig då
Jag kan men föredrar första DL den 25e.LL: Madalitso (och eventuellt Derring-Do )
2. @Artline
3. @fio
4. @bollen__
5. @karamelldrottningen
6. @qitis
7. @Idahoe
8 @Lobelia
9 @LenaH
11. cirkus
12. Saddi
Kan alla ni som anmälde er för ett tag sen? Så ska vi bara hitta nån som kan hoppa in för hemlig då
jag kanLL: Madalitso (och eventuellt Derring-Do )
1.
2. Artline
3. @fio
4. @bollen__
5. @karamelldrottningen
6. qitis
7. @Idahoe
8 @Lobelia
9 @LenaH
11. cirkus
12. Saddi
Jag hoppar över denna, osäker på om jag har tid och är inte motiverad.LL: Madalitso (och eventuellt Derring-Do )
2. @Artline
3. @fio
4. @bollen__
5. @karamelldrottningen
6. @qitis
7. @Idahoe
8
9 @LenaH
11. cirkus
12. Saddi
Missade notisen, jag kan!uppdaterar
LL: Madalitso (och eventuellt Derring-Do )
1.
2. Artline
3. fio
4. bollen__
5. @karamelldrottningen
6. qitis
7. @Idahoe
8
9 @LenaH
11. cirkus
12. Saddi
3 som inte svarat. Och två till behöver i dagsläget tillkomma för att lekstart ska bli av om de taggade kan såvitt jag bedömer