se därjag med och inte bli lynchad först![]()
det verkar funka med det vedertagna "normal procedure"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
se därjag med och inte bli lynchad först![]()
Näääj då @quarter4ever![]()
Jag luktar ju banan av någon anledning så vi luktar nog lika illa serru men jag leker ändå.jag luktar inte..... gottoch är glad att det finns internetkontakt så här närmare jordens inre mittpunkt
![]()
Det är även min vecka med barnen så lite därför jag avvaktar liteJag luktar ju banan av någon anledning så vi luktar nog lika illa serru men jag leker ändå.![]()
![]()
fast iofs kan det kanske vara välkommet med en inte fullt lika mycket lekdeltagande QDet är även min vecka med barnen så lite därför jag avvaktar lite![]()
Men det finns ju inget dom garanterar att leken kommer igång den här veckan iofs.Det är även min vecka med barnen så lite därför jag avvaktar lite![]()
det är iofs sant. och jag blir ju inte fullt lika inne i lekarna när barnen är med mig som när de inte är det - svårt att sova om nätterna själv i huset och fastnar gärna på datorn då antingen i att se nån serie eller film - och i senaste leken blev jag djäkligt tjurig efter Lilltess-lynchen kan man säga.... somnade inte förrän runt 6-7 tiden på morgonen då...Men det finns ju inget dom garanterar att leken kommer igång den här veckan iofs.Så det är bara att skriva upp dig.
![]()
Jag skulle inte vara främmande för en trepartslek heller - skulle vara kul med nåt som man inte gjortVore roligt med dubbelnick lek snart
Ja! En sådan lek vill jag också haJag skulle inte vara främmande för en trepartslek heller - skulle vara kul med nåt som man inte gjortDe där trollen är jag lite nyfiken på hur den funkar att ha med i en lek
![]()
det var Gollum det ? och det var mycket riktigt i en LOTR lek av @LobeliaVi hade någon tre part lek, den unga Sherlock Holmes tror jag att det var? Och var inte någon av Sagan om ringen det också? Eller det var bara en i den tredje parten kanske då.
den var jag inte med iVi hade någon tre part lek, den unga Sherlock Holmes tror jag att det var
Den var nog under din paus. @bollen__ och @Dentaku var LL tillsammans med Glömmerallt.den var jag inte med iAntingen var det innan jag började jag leka eller så var det efter Monstermums lek då jag tog paus då jag tog det för personligt ....
Någon som är mer leksugen?
ja men det är ju bara att göra upp med LL att du ska hamna i lyanJag vill hänga i någon lya o läsa leken. Det blev ju inte så mkt läst...om man säger så.![]()
JAg försökte komma med lite input hur jag tänkte!Jag vill hänga i någon lya o läsa leken. Det blev ju inte så mkt läst...om man säger så.![]()
JAg försökte komma med lite input hur jag tänkte!![]()