Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar också goda lyan men nackdelen med den är att som LL är det nästan omöjligt att hitta ersättare när döda deltagare är upptagna i goda lyan.
Jag älskar också goda lyan men nackdelen med den är att som LL är det nästan omöjligt att hitta ersättare när döda deltagare är upptagna i goda lyan.
Det går ju att "spara" typ första döda goda utanför goda lyan nåt dygn. Sen tycker i alla fall jag att det oftast är bättre att kompensera än att ersätta.
Tredje lynchen kan ju dock vara avgörande lynch, så det känns ju lite sent. Men andra kan man ju vänta till, är det med varianten att de får skicka spioninfo går det ju att låta de skicka nattens info ändå då.Man skulle ju också kanske kunna göra någon variant så att goda lyans uppdrag får komma igång först efter andra eller tredje lynchen när det är störra chans att dödade deltagare har info som diskvalificerar dem som ersättare och när det ändå börjar bli lite vanskligt att ersätta istället för att kompensera.
De första goda spelarna som ryker får väl helt enkelt hålla sig till tåls en liten stund.
Tredje lynchen kan ju dock vara avgörande lynch, så det känns ju lite sent. Men andra kan man ju vänta till, är det med varianten att de får skicka spioninfo går det ju att låta de skicka nattens info ändå då.
Tror inte @Myrten var så pepp när flera inte ville ha för twistat? @Lenis verkade dock mer sugen på det?
@Sasse nytt år nu fortfarande
Tack! Men jag blev slut bara av att vara lite med-LL, så jag ska vila upp mig ett tag.
var inte det pga matförgiftningen du råkade på i Masterchef köket igår?Tack! Men jag blev slut bara av att vara lite med-LL, så jag ska vila upp mig ett tag.