Det är väl det som är skämtet i texten väl?eller mena du BOB Dylan ????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl det som är skämtet i texten väl?eller mena du BOB Dylan ????
Det är väl det som är skämtet i texten väl?![]()
Mamma sa det också, men tycker egentligen det är lite för kort och lite för vanligt + skulle helst vilja ha lite koppling till föräldrar/morfar också. ( Deodoro, Molinna - Bernstein)
Funderade på Diamonds and Pearls (D från pappan och diamanter och pärlor kan ju användas i smycken precis som bärnsten), men låter mer som en hingst för mig?
Purple Reins kanske?Jag tycker inte det låter som en hingst. Pearl som namn är ju kvinnligt (däremot betyder ju inte Bernstein bärnsten).
Dirty Mind har rätt bokstäver. Fast det är ett namn som alla kanske inte vill ge en häst.
Purple Rain är snyggt men spinner inte på föräldrarnas namn.
Så långt sträckte sig mina Prince-kunskaper.
Jag tycker inte det låter som en hingst. Pearl som namn är ju kvinnligt (däremot betyder ju inte Bernstein bärnsten).
Dirty Mind har rätt bokstäver. Fast det är ett namn som alla kanske inte vill ge en häst.
Purple Rain är snyggt men spinner inte på föräldrarnas namn.
Så långt sträckte sig mina Prince-kunskaper.
Jo det är tanken att jag ska tävla och någon måste ogilla mig starkt. Första start 8:00 och det är 1,5-2 h körning.ska tävla i reining, Western Riding och Western Horsemanship på en av mina uppfödningar som jag sålt
Hästens första tävling och min första på över 10 år
Klart jag håller tummarna för dig - för du ska också tävla då antar jag?
lycka tillJo det är tanken att jag ska tävla och någon måste ogilla mig starkt. Första start 8:00 och det är 1,5-2 h körning.
Jag tycker Diamonds and Pearls är bra och det passar till färgen.Det blir nog Diamonds and Pearls(och det har jag alltid trott
, nåja, det låter ju lite likt iaf
)
Dirty Mind hittade jag också men som sagt passar mindre bra med betydelsen![]()
Jag tycker Diamonds and Pearls är bra och det passar till färgen.
Bernstein syftar förmodligen på Leonard Bernstein = tonsättaren bakom West Side Story. Så musiktema funkar bra i sammanhanget.
Bärnsten på engelska = amber
Det kanske det är, slår det mig! Jag har alltid varit så inriktad på L Bernstein så jag tänkte inte ens i tyska-tankar!Att det heter amber på engelska visste jag, jag hade för mig att det var på tyska!