@cirkus dass? Eller... har du ett... eget?!
Jobbet tillhandahåller sådana faciliteter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@cirkus dass? Eller... har du ett... eget?!
Hur mycket tid tar det att leka? Har haft mycket tid denna vecka och fått upp ögonen för detta och följer HP-leken med spänning. Ser kul ut!
Det är enkelt, bara att se till att bli lynchadJag har hört att det lär ska finnas folk som klarar av att ha heltidsjobb + häst och ändå leka men jag kan inte verifiera ryktena.
Praktikant är mer för lekledarrollen. Att praktisera tycker jag man gör bäst genom att vara medDet ÄR kul!
Tror vi har sagt att det kan vara möjligt att vara praktikant? Kanske vore något? Då kan du kanske känna på det lite mer utan tidspressen.
Ok, jag hade för mig att det hade pratats om att praktisera som spelare också... Men jag kankse blandade ihop detPraktikant är mer för lekledarrollen. Att praktisera tycker jag man gör bäst genom att vara med
Jodå, det har pratats om det, men spel måste liksom upplevas.Ok, jag hade för mig att det hade pratats om att praktisera som spelare också... Men jag kankse blandade ihop det
Hahaa!!Det är enkelt, bara att se till att bli lynchad
Min upplevelse är att det i 2-3 speldygnet tar på tok för mycket tid, sedan klingar det av. Färre deltagare och mer ordning i skallen normalt. Jag tycker du ska testa och se, att det går åt mycket speltid är mest för att det är kul, det du behöver göra är att följa leken och skriva några inlägg + att rösta varje dag. Oftast vill man vara med på kvällen runt lynch också.Haha Då kanske jag får avvakta till sommaren och försöka lära mig spelet som glad åskådare sålänge. Vill inte anmäla mig och sen inte kunna bidra med något. Tack för snabba svaret @Snurrfian !
Hur mycket tid tar det att leka? Har haft mycket tid denna vecka och fått upp ögonen för detta och följer HP-leken med spänning. Ser kul ut!
Det är enkelt, bara att se till att bli lynchad
Under sådan omständigheter är det inte direkt tidskrävande att leka ändåFörsta leken kommer du leva hela leken.. andra leken så dör du i första lynch så då behöver du inte ha så mkt tid , tredje leken kommer du eventuellt leva längre
Ja ibland är det inte Såå enkelt att bli lynchad.. tom när alla vet att man är ulv
Ja!Jag kan vara LL om det inte är någon som hemsk gärna vill vara det innan.
Men jag funderar lite på demonrollen. När någon blir demonad. Om man skriver ut rollen på den omvända. Är rollen fortfarande lika hatad då? Dels så blir det lite lättare för de goda men det gör även att ulvarna måste tänka till lite när de gör sitt val.
Ja!
Jag tycker att @Paddington uppfinning alkemisten var det bästa sättet att balansera demonen hittills. Den rollen var en utveckling av en roll jag gjort som hette vapensmeden och som en gång kunde omvandla en spelare. Paddi lade till vissa grejor - rollen bör finnas i listan.
Jag tycker också att demonen är roligare om vissa roller är immuna. I den första Robinson-leken vet jag att ängeln och spionen var det. Jag har haft ängeln och den ängeln skyddar osv.
Jag kan vara LL om det inte är någon som hemsk gärna vill vara det innan.
Men jag funderar lite på demonrollen. När någon blir demonad. Om man skriver ut rollen på den omvända. Är rollen fortfarande lika hatad då? Dels så blir det lite lättare för de goda men det gör även att ulvarna måste tänka till lite när de gör sitt val.
Vapensmeden - förvandlar oformlig metall till blanka, skarpa klingor. Så då är det väl inte konstigt att smeden har gåvan att en gång få en annan spelare att byta sida? Eventuella specialförmågor försvinner vid omvandlingen. Omvandlingen kan ske när som helst smeden PM:ar LL.
Variant av vapensmeden: Alkemisten - som vapensmeden men står emot både ulvattacker och demonen, lynchning kan dock inte alkemisten klara sig ifrån.
.
@Gabby_Ossi ville väl vara? Jag tror hon väntat länge men det har ni nog bättre koll på själva.
Ja!
Jag tycker att @Paddington uppfinning alkemisten var det bästa sättet att balansera demonen hittills. Den rollen var en utveckling av en roll jag gjort som hette vapensmeden och som en gång kunde omvandla en spelare. Paddi lade till vissa grejor - rollen bör finnas i listan.
Jag tycker också att demonen är roligare om vissa roller är immuna. I den första Robinson-leken vet jag att ängeln och spionen var det. Jag har haft ängeln och den ängeln skyddar osv.
Hon för gärna vara före om hon vill. Hon pratade om det är fortfarande tomt på anmälningslistan om vem som ska vara LL. Mig spelar det ingen roll. Jag är bara villig.