Tackhoppas du hittar orken och energin snart igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackhoppas du hittar orken och energin snart igen
Generellt är ju 10 minimum, men skulle vara bra om det blir några fler eftersom leken annars blir så kort.hur många behövs det för att köra tror du , som minimum?
Har hon bedrivit en dold övertalningskampanj, eller spelade du bara svårflörtadLL: Sasse?
1. cirkus
2. Snurrfian
3. Artline
4.@Mirtai
5. Blacksmithfarm (första DL tidigast söndag)
6. quarter4ever
7. bollen__
8. Habina
9. Klara
10.
11.
12.
13
14
@Snurrfian För din skull.
LL: Sasse
1. cirkus
2. Snurrfian
3. Artline
4.@Mirtai
6. quarter4ever
7. bollen__
8. Habina
9. Klara
10. FiaM
11.
12.
13
14.
Telepatisk.Har hon bedrivit en dold övertalningskampanj, eller spelade du bara svårflörtad
KUL att du kommer med
1. cirkus
2. Snurrfian
3. Artline
4.@Mirtai
6. quarter4ever
7. bollen__
8. Habina
9. Klara
10. FiaM
11.
12.
13
14.
Du är så snäll!@Snurrfian För din skull.
1. cirkus
2. Snurrfian
3. Artline
4.@Mirtai
6. quarter4ever
7. bollen__
8. Habina
9. Klara
10. FiaM
11. Shaggy
12.
13.
14.
@cirkus okej då, får se hur det går.
Kanske när jag vet när leken drar igång så jag vet om jag har tid, när tänkte du starta @Sasse ?
I övrigt skulle jag skulle önska lite svårare lekar, nu hade goda en hel del tur sist, men många de senaste lekarna har innehållit alltför lite spänning. Någon har kartan klar för sig tidigt, och sedan är det spännande över. Det är klurandet och ovissheten som är rolig, inte att dag 2 ha stora delar av kartan klar.
Spelstilen generellt har gått mot att outa så mycket som möjligt av sin roll, och gärna andras, och tänja på gränserna vad som är okej, så andra kan hänga på. I början då jag spelade då kändes det som mer ovisst och det för alla. Jag kanske var en sämre spelare då och såg mindre eller så hintades på en annan nivå.
Jag vill inte kritisera någon enskild, det har nog mest bara blivit så, men blir det en lek med lite lagom information i omlopp, folk håller sig från att hinta om sin (och till viss del andras) roller skulle det vara kanonkul. Jag gillade leken (som var rätt nyligen) där byborna (en var runda) fick en spionrad och om man begränsar siorna (eller har många deltagare) och/eller sprider dem en aning så blir det också mer klurande.
Inte sugen!
När kan du? Jag är flexibel med när leken startas. Det var planerat med lekstart idag med första DL imorgon, men eftersom det är rätt få väntar jag nog ett par dagar. Om det är okej med alla andra då.Kanske när jag vet när leken drar igång så jag vet om jag har tid, när tänkte du starta @Sasse ?