Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker du pensionerat dig vansinnigt tidigtJag känner mig dock lätt pensionerad och fullt nöjd med att läsa lekar.
Tack för taggning!
Jag känner mig dock lätt pensionerad och fullt nöjd med att läsa lekar.
Jag skrev upp mig sist i listan, och ni skriver upp mig först Nåja, har kommit på ett tema och funderar nu vad jag ska twista till den med.
Om alla är med på det (och inte bara Q4 ) så är preliminär lekstart lördag med första DL söndag. Förutsatt att listan fylls på.
Men det hänger ju på om jag är med.Du kan få låna min @Klara nu när jag inte är med!
Men det hänger ju på om jag är med.
Lycka till.Det var snällt! Då måste jag bara övertala @Klara !
Det skulle vart en () där, men eftersom den telefonen autoincorrectar så blev det ju som det blev.
Komigen Klaara, vad skulle vi annars göra (jaha, och nu nynnar jag på den sången, igen.)Ge mig en dag att fundera. Det är ju förvisso en del lediga dagar framöver nu.
lätt pensionerad= deltidspensionär?Tack för taggning!
Jag känner mig dock lätt pensionerad och fullt nöjd med att läsa lekar.
hur många behövs det för att köra tror du , som minimum?Jag skrev upp mig sist i listan, och ni skriver upp mig först Nåja, har kommit på ett tema och funderar nu vad jag ska twista till den med.
Om alla är med på det (och inte bara Q4 ) så är preliminär lekstart lördag med första DL söndag. Förutsatt att listan fylls på.
SorryHittade LL-listan waay back. Fick upp lusten för att vara LL igen, trots att jag blev snuvad på uppdateringen
Det blev ingen tagg på @quarter4ever ?Sorry
Men tack igen för att du ställde upp!
Ser fram emot att leka igen även om söndagn kan vara lite tajt med tid (men är det första DL då så går det ju bra ändå
Uppdaterar lite.
Jag lägger undan Quest for Camelot- temat (fritt framm att sno om någon vill det) och kör på GAS istället
Intresse:
Nyligen varit:
- Lobelia/Paddington
Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.- Koppen, Hello Kitty???
- glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
- Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
- Sasse
- Blacksmithfarm
Tema: Något från Galsenskaparna
(har gärna någon att bolla med, som kan ta en uppdatering om det krisar@quarter4ever, kanske? om du inte hoppar på någon annan?)
Praolista:
- Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
- Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
- Artline
Tema: Hunger games
- Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
- Myrten, Tema: Veckans Brott
- Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
Tema: Watership Down
- Lobelia
Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
- glömmerallt, Dentaku och bollen__
Sherlock (den unge SH??)
- Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
Tema: Lion King
- Monstermom (mentor Myrten)
Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
- Mirtai
Tema: Buffy
- Paddington
quarter4ever
@glömmerallt ?
är du i form för en lek?