Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är kluven. Spelade så sjukt kasst nu, men samtidigt är det roligt att leka... Åker dock söderut på torsdag, så om jag kan få bli käkad/lynchad innan? ;)

Jag skrev upp mig sist i listan, och ni skriver upp mig först :p Nåja, har kommit på ett tema och funderar nu vad jag ska twista till den med.

Om alla är med på det (och inte bara Q4 ;)) så är preliminär lekstart lördag med första DL söndag. Förutsatt att listan fylls på.

Jag skrev upp mig sist i listan, och ni skriver upp mig först :p Nåja, har kommit på ett tema och funderar nu vad jag ska twista till den med.

Om alla är med på det (och inte bara Q4 ;)) så är preliminär lekstart lördag med första DL söndag. Förutsatt att listan fylls på.

Helt ok med mig också, är hinknisse på tävling på lördag, så första dl söndag blir perfekt. Speciellt om jag skall dö inom fyra dygn. :o

Jag får en känsla av att @quarter4ever är leksugen...

(Nej. Jag har inte somnat än... :ängel:)
Det skulle vart en (:angel:) där, men eftersom den :devil: telefonen autoincorrectar så blev det ju som det blev.
Hon skrev a - men hon menar säkert ä... Jag ändrar åt henne så blir hon nog glad...
Eller inte...:meh::p

Det vore ju ett tema... Telefontema där ulvarna är autocorrect som gör så att allt som skrivs blir fel... :p

Ge mig en dag att fundera. Det är ju förvisso en del lediga dagar framöver nu.
Komigen Klaara, vad skulle vi annars göra ;) (jaha, och nu nynnar jag på den sången, igen.:cautious:)

Jag har förresten en rollidé (kopplad till grisen i säcken)
En messerschmitt ("besserwisser heter det")
Som en variant på just besserwisser, fast den måste göra två påståenden och får ja om ett eller båda är rätt. Eller Ja/Nej/kanske(om ett av påståendena är rätt)
Vad tror ni som har bättre koll på roller och hur de kan tänkas komma att fungera?

hur många behövs det för att köra tror du , som minimum?

Hittade LL-listan waay back. Fick upp lusten för att vara LL igen, trots att jag blev snuvad på uppdateringen :( :p
Sorry:o
Men tack igen för att du ställde upp!
Ser fram emot att leka igen även om söndagn kan vara lite tajt med tid (men är det första DL då så går det ju bra ändå:)

Uppdaterar lite.
Jag lägger undan Quest for Camelot- temat (fritt framm att sno om någon vill det) och kör på GAS istället :D

Intresse:
  • Lobelia/Paddington
    Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.
  • Koppen, Hello Kitty???
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
  • Sasse
  • Blacksmithfarm
    Tema: Något från Galsenskaparna ;)
    (har gärna någon att bolla med, som kan ta en uppdatering om det krisar:)@quarter4ever, kanske? om du inte hoppar på någon annan?)
Nyligen varit:

• Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
    • Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
    • Artline
      Tema: Hunger games
    • Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
    • Myrten, Tema: Veckans Brott
    • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
      Tema: Watership Down
    • Lobelia
      Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
    • glömmerallt, Dentaku och bollen__
      Sherlock (den unge SH??)
    • Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
      Tema: Lion King
    • Monstermom (mentor Myrten)
      Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
    • Mirtai
      Tema: Buffy
    • Paddington
Praolista:
quarter4ever

Sorry:o
Men tack igen för att du ställde upp!
Ser fram emot att leka igen även om söndagn kan vara lite tajt med tid (men är det första DL då så går det ju bra ändå:)

Uppdaterar lite.
Jag lägger undan Quest for Camelot- temat (fritt framm att sno om någon vill det) och kör på GAS istället :D

Intresse:
  • Lobelia/Paddington
    Tema: Kampen om ringen -Del II Moria Edition.
  • Koppen, Hello Kitty???
  • glömmerallt, Assistent @bollen__ (om hon fortfarande är intresserad när det är dags) Tema Retro eller annat om deltagarna hellre vill det( Jag tar emot önskemål)
  • Gabby_ossi (?) Tema silver fang (?)
  • Sasse
  • Blacksmithfarm
    Tema: Något från Galsenskaparna ;)
    (har gärna någon att bolla med, som kan ta en uppdatering om det krisar:)@quarter4ever, kanske? om du inte hoppar på någon annan?)
Nyligen varit:

• Blacksmithfarm, assistent: Sasse. Tema: Macken
    • Gabby_Ossi, assistent: glömmerallt. Tema: Angel
    • Artline
      Tema: Hunger games
    • Paddington , Assistent: Caisa, Tema: Harry Potter
    • Myrten, Tema: Veckans Brott
    • Niyama, Assistent: Gabby_Ossi
      Tema: Watership Down
    • Lobelia
      Tema:LoTR - "The battle of the ring part 1"2 sidor och en outsider. Den sanna historien om ringens färd till Vattnadal.
    • glömmerallt, Dentaku och bollen__
      Sherlock (den unge SH??)
    • Asko (assistent Artline, mentor Niyama)
      Tema: Lion King
    • Monstermom (mentor Myrten)
      Tema: Discworld, jättebautalek med nya specialroller
    • Mirtai
      Tema: Buffy
    • Paddington
Praolista:
quarter4ever
Det blev ingen tagg på @quarter4ever ?

Tänkte iom att du står på praolista :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 491
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar