Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om ni vill så kan jag försöka utöka antalet specialroller i leken - men då får ni komma ihåg att det kommer kanske att tillkomma lite fler specialare även på onda sidan, jag måste ju försöka hålla leken i balans... :D

Fler specialare låter som en lek i min smak. Ha inte för få ulvar bara lite av iden är ju att lista ut hur de sammarbetar och det är ju svårt om de inte gör just det. Dock så kan du ju ha specialare som ingår i lyan, möjligheterna är många. :laugh:

Senast ändrad:
Fler specialare låter som en lek i min smak. Ha inte för få ulvar bara lite av iden är ju att lista ut hur de sammarbetar och det är ju svårt om de inte gör just det. Dock så kan du ju ha specialare som ingår i lyan, möjligheterna är många. :laugh:
som du säger, det finns en hel del möjligheter - så se till att anmäla er nu, ni som inte redan gjort det :D

Tema: Robinson-Buke 2014

LL: Paddington
1. Bumpo
2. glömmerallt
3. Snurrfian
4. Habina
5. Idahoe
6. LenaH
7. cirkus
8. Koppen
9. @Matmissbrukaren
10. Lobelia (endast under förutsättning att DL är 21:30 eller senare)
11.
12.
13.
14.
15.
16.

@Lobelia - tänkte köra DL runt 21.30-22 men sedan beror det på min Robin :D, om hon kan tänka sig köra natt-uppdateringarna (för jag klarar inte av att vara vaken så sent på jobbkvällar), eller om jag kör dem på morgonen vid 07.30 - vad tycker ni blir bäst?

@Lobelia - tänkte köra DL runt 21.30-22 men sedan beror det på min Robin :D, om hon kan tänka sig köra natt-uppdateringarna (för jag klarar inte av att vara vaken så sent på jobbkvällar), eller om jag kör dem på morgonen vid 07.30 - vad tycker ni blir bäst?

Kvällen är bäst, om du uppdaterar på morgonen lär jag komma för sent till jobb :angel:. Enstaka tidigare dagar går utmärkt, det är bara trist när man sällan har tid. DL 2 har jag ingen direkt åsikt om.

Ja som sagt det är DagDL jag tänkte lägga vid 21.30-22, det är NattDL som blir senare eller dagen efter vid 07.30 :)
Har upptäckt att jag klarar inte av att vara vaken till 23-24 och sedan upp vid 05.30 igen, ngn enstaka kväll går bra men inte en hel vecka.

Ja som sagt det är DagDL jag tänkte lägga vid 21.30-22, det är NattDL som blir senare eller dagen efter vid 07.30 :)
Har upptäckt att jag klarar inte av att vara vaken till 23-24 och sedan upp vid 05.30 igen, ngn enstaka kväll går bra men inte en hel vecka.

Dag-dl blir super vid den tiden. Natt-dl spelar mindre roll. Jag sover oavsett på dom tiderna :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 661
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte