Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LL har redan försökt
Om ni vill så kan jag försöka utöka antalet specialroller i leken - men då får ni komma ihåg att det kommer kanske att tillkomma lite fler specialare även på onda sidan, jag måste ju försöka hålla leken i balans...
som du säger, det finns en hel del möjligheter - så se till att anmäla er nu, ni som inte redan gjort detFler specialare låter som en lek i min smak. Ha inte för få ulvar bara lite av iden är ju att lista ut hur de sammarbetar och det är ju svårt om de inte gör just det. Dock så kan du ju ha specialare som ingår i lyan, möjligheterna är många.
Hur är det med @Lillelorden? Du har inte varit med på läääänge. Det är dags nu
Det känns ju iofs fint att vara efterfrågadMisstänke det men du får nog stå ut med mitt tjat ibland när det är ny lek på g
Ja som sagt det är DagDL jag tänkte lägga vid 21.30-22, det är NattDL som blir senare eller dagen efter vid 07.30
Har upptäckt att jag klarar inte av att vara vaken till 23-24 och sedan upp vid 05.30 igen, ngn enstaka kväll går bra men inte en hel vecka.