Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som alla är extremt taggade, med tanke på aktiviteten de senaste 6 minuterna
Jag läser alla era lekar, men brukar inte lyckas lista ut någonting. Så det känns inte som någon idé att ge mig in i leken på riktigt...
Det känns som alla är extremt taggade, med tanke på aktiviteten de senaste 6 minuterna
Jag listar inte heller ut något. Jag leker med glädje ändå!Jag läser alla era lekar, men brukar inte lyckas lista ut någonting. Så det känns inte som någon idé att ge mig in i leken på riktigt...
Jag är taggad men folk kan ju ninte leka förrän nästa vecka
Jag läser alla era lekar, men brukar inte lyckas lista ut någonting. Så det känns inte som någon idé att ge mig in i leken på riktigt...
Om inte du O Store @Mammas absolut behöver min fenomenala bollplankshjälp, så kanske jag hoppar på leken. Får väl kanske avvakta och se vad vi får för läxor nästa vecka också dock
För övrigt kan jag meddela alla att de har @Niyama att tacka för att min förra lek inte blev mer twistad. Hon övertalade mig att ha VM i fälttävlan istället för hoppning som jag tänkt. Min idé var då att om man hamnade i ett läge med fyra spelare kvar skulle de få byta förmågor med varandra. Nu blev det inte så, och det var nog bra... Inser jag.
För övrigt kan jag meddela alla att de har @Niyama att tacka för att min förra lek inte blev mer twistad. Hon övertalade mig att ha VM i fälttävlan istället för hoppning som jag tänkt. Min idé var då att om man hamnade i ett läge med fyra spelare kvar skulle de få byta förmågor med varandra. Nu blev det inte så, och det var nog bra... Inser jag.