Varulvslekarnas anmälningstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läser alla era lekar, men brukar inte lyckas lista ut någonting. Så det känns inte som någon idé att ge mig in i leken på riktigt...

Jag läser alla era lekar, men brukar inte lyckas lista ut någonting. Så det känns inte som någon idé att ge mig in i leken på riktigt...

Det är lättare när man deltar själv tycker jag. Sen brukar jag oftast ha fel ändå när jag är god, så det är inget hinder för att leka ;)

Som Niyama säger är det lättare om amn är med själv, så fundera på saken:)

Sedan behöver du inte lista ut så mycket heller, du kommer inte vara ensam om det isåfall;)

Och du tror att någon av oss som brukar vara med fattar nånting :p
Det är skitkul ändå.
Och man fattar nog lite mer när man är med än när man bara är åskådare

@Hjartagna
Jag håller med de andra om att det är lättare om man är med i lekarna. Sedan tar det alltid lite tid innan man kommer in i allt och får koll på hur olika deltagare spelar, osv. Då först har man en viss chans att klura ut saker och ting, tycker jag. Du ska absolut inte känna att du inte ska vara med för att du har svårt att klura ut saker, det är roligt att vara med ändå kan jag lova!

Om inte du O Store @Mammas absolut behöver min fenomenala bollplankshjälp, så kanske jag hoppar på leken. Får väl kanske avvakta och se vad vi får för läxor nästa vecka också dock :p

Jag klarar mig själv så länge anledningen är att du ska vara med i leken! :D

Och @Hjartagna är du med så är det bara att PMa mig om du undrar något eller bara vill bolla lite. :)

För mig är det kört att vara med, så om @Mammas vill ha bollplank så ställer jag gärna mina tjänster till förfogande så kan @Sasse leka. Splatter är väl inte min grej, men det tror jag Mammas sköter själv. Twistar känner jag mig lite bättre på.

För övrigt kan jag meddela alla att de har @Niyama att tacka för att min förra lek inte blev mer twistad. Hon övertalade mig att ha VM i fälttävlan istället för hoppning som jag tänkt. Min idé var då att om man hamnade i ett läge med fyra spelare kvar skulle de få byta förmågor med varandra. Nu blev det inte så, och det var nog bra... Inser jag.

För övrigt kan jag meddela alla att de har @Niyama att tacka för att min förra lek inte blev mer twistad. Hon övertalade mig att ha VM i fälttävlan istället för hoppning som jag tänkt. Min idé var då att om man hamnade i ett läge med fyra spelare kvar skulle de få byta förmågor med varandra. Nu blev det inte så, och det var nog bra... Inser jag.

Det hade ju varit galet kul! men SVÅRT

:eek: :eek: :nailbiting: :love: :bow: :bow:

1. cirkus
2. Snurrfian
3. Habina (under förutsättning att leken inte startar denna vecka)
4. Lobelia (under förutsättning att DL 1 är tidigast 21:30)
5. Niyama (om leken startar tidigast 23/9)
6. glömmerallt
7. bumpo
8. Hjartagna
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Jag får väl testa att vara med då. Men kan ju förvarna om att min aktivitet helt blir beroende av min son på 3,5 månader...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar