Hedinn
Moderator
Att de inte skulle lägga upp en kollega för lynch i det läget skulle jag absolut inte utesluta, det var inte helt otydligt vilket håll det skulle gå åt. Nästan så att man som ulv i det läget hellre hade offrat kollegan och (förhoppningsvis) bli mindre misstänkt själv än att försöka vända röstningen.Ok, det här gör att jag faktiskt sätter Cirkus åt det goda hållet, samma sak, men med viss tvekan, med Habina, Caisa och Myrten då jag inte tror att någon av dem skulle lägga upp en kollega för lynch när det var så pass många kvar att rösta och både jag och Idahoe hade flera röster var.
De jag kommer att titta närmare på i morgon är Hedinn och Sasse, känner att jag är för trött nu jag håller inte med om deras teorier när det gäller Idahoe och vill se om det är något jag har missat.
Dock är jag tveksam till att det är vad det handlar om i just det här fallet, men det är för att jag inte fått nån större anledning till att misstänka någon av dem nu, det känns som att båda försöker hitta onda i nuläget och rösterna skulle lika gärna kunna komma från goda som onda spelare. Jag skulle dock inte sätta någon av dem åt det goda hållet enbart baserat på de rösterna, om det fanns annat att reagera på.