Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker fortsatt Snurrfian är märklig, för hennes teori om att Myrten skulle räddningsrösta dag1. Det känns som ett löst skott. Jag vet som sagt inte om Myrten och Snurrfian har spelat tidigare, men Snurr borde vara medveten om att Myrten är erfaren. Och erfarna brukar inte räddningsrösta.
Åh det är någonting med myrten Caisa och Hedinn. Som jag sa innan tyckte jag att Myrten och Hedinn kändes lite lika och jag börjar känna samma med Caisa nu... (det märkte vi ju när jag anklagade henne att kalla sig själv för ringrostig)
Är det riktigt illa sitter alla i lyan och lurar skiten av alla andra, vilket resulterar i att goda röstar ut goda, visserligen tror jag inte att detta är så stor sannolikhet men man vet ju aldrig
Jag har iaf svårt att tro att alla skulle va goda, ingen omöjlighet dock.. men om en skulle vara ond så har jag verkligen inte huvudet med mig just nu för att utläsa vem det skulle vara..
Ja det var lite kvällstankar från mig!
Väldigt många verkar känna att flera är goda nu utom jag som snart ser ulvar överallt.![]()
Det värsta är att dig har jag inget grepp om alls och det gör mig också nervös!Du och jag Lena du och jag, misstänker rätt många även om det inte är superstarka misstankar direkt.
Har nu väldigt lugnt på jobb och har tid att läsa lite.
Låt oss säga att Myrten skulle vara fåret, kan detta vara en bekräftelse från en ulv att hon uppfattat vinken? Eller kanske fiam TROR att hon fattar vinken? Jag kan ju vara ute och cyklar nu.. Sedan rösten på snurris för hon gått vilse i skogen.. jag har visserligen själv lagt en udda röst men detta sticker ut.
Nu ska jag ta mig en funderare om det inte är dags att byta rösten.. och i så fall till fiaM..
Har nu väldigt lugnt på jobb och har tid att läsa lite.
Låt oss säga att Myrten skulle vara fåret, kan detta vara en bekräftelse från en ulv att hon uppfattat vinken? Eller kanske fiam TROR att hon fattar vinken? Jag kan ju vara ute och cyklar nu.. Sedan rösten på snurris för hon gått vilse i skogen.. jag har visserligen själv lagt en udda röst men detta sticker ut.
Nu ska jag ta mig en funderare om det inte är dags att byta rösten.. och i så fall till fiaM..
Åh ja jag kan nog inte säga att jag bitit mig fast med tanke på att jag släppte dig rejält igår.
Som sagt så känner jag fortfarande att du skaver lite och min röst kommer förmodligen hamna på ikväll eftersom jag inte har haft någon möjlighet idag att granska ordentligt vad som hänt i leken. Jag kan ju inte lägga min röst på någon jag inte har en motivering till.
För övrigt tycker jag att dina inlägg är korta och försiktigt precis som du vill verka jagande men inte våga säga för mycket för att bli misstänksam, jag tycker att ju mer du visar dig desto mer misstänksam blir du. Kommer absolut se över mina möjligheter innan DL men om jag inre hittar något som skaver mer än dig så kommer jag lägga min röst på dig ).
Det är något jag verkligen inte blir klok på, vi har ju inte så många specialroller kvar som kan veta något? Därför tycker jag nästan det är lite läskigt med alla godförklaringar till höger och vänster (som jag upplever det). Men jag kanske bara har missat något väsentligt.Väldigt många verkar känna att flera är goda nu utom jag som snart ser ulvar överallt.![]()
Jag känner samma sak, hur kan så många våga sätta så många åt det godare hållet? Hur mycket info kan ha cirkulerat??Det är något jag verkligen inte blir klok på, vi har ju inte så många specialroller kvar som kan veta något? Därför tycker jag nästan det är lite läskigt med alla godförklaringar till höger och vänster (som jag upplever det). Men jag kanske bara har missat något väsentligt.![]()