Haha ja, tur jag ändrade från Idahoe till LenaH där.
Ja jäklars vad svårt det var att få resten att fatta att Idahoe var god.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja, tur jag ändrade från Idahoe till LenaH där.
Vaddå konstigt? Vi? Jag förhäxade för bövelen Koppen till att rösta på en ulv så hon skulle ge tusan i min tvilling men så gick hon raka spåret tillbaka till att rösta på Heddan ändå. Och VI var skumma?!
Nähä, var det?Ja jäklars vad svårt det var att få resten att fatta att Idahoe var god.
Pfft, menar du att jag inte var pricksäker?!Jag tyckte det var du och Heddan som betedde er konstigt. Har för mig att lyan trodde att iaf Heddan jobbade för dom
Pfft, menar du att jag inte var pricksäker?!
Hoppas att det bara är internet som krånglar för @Sasse
Det tyckte nog jag också. Jag har garanterat haft högre pricksäkerhet som ulv dock, för jag hade nog lagt tidiga röster på både Snurrfian och Klara då.Det var nog ulvarna som inte tyckte det eftersom dom trodde att du jobbade för dom. Dom tyckte nog att Caisa gjorde det också, har jag för mig
Bra jobbat goda!!!
Ledsen att jag bara försvann , låt oss säga att jag aldrig mer ska äta kyckling matförgiftad och har tillbringat senaste dygnet i badrummet... :'( så leken var inte direkt något jag tänkte mycket på... tur att ni klarade er bra ändå goda!
Tack @Niyama för en mycket intressant lek!
och hörrni ulvar, hur kommer det sig art ni inte försökte käka cirkus som så många hade som säkert god? /Nybörjar-ängel som försöker fatta er taktik
Nej, exakt, vi räknade ju ut rätt tidigt ändå att du troligtvis var vittnet, så hur i helsike du kunde veta mer än att Snurrfian var ond fattade vi inte. Därav att jag tog det mesta som vanliga teorier snarare än något baserat på faktisk info.@Hedinn
Du kunde ju inte veta att jag visste redan efter första NattDL att Idahoe var ängel.
Ha ha, ja jag fattade ju inte att ni var tvillingar förrän precis på slutet. Att Caisa var god tyckte jag nog att jag förstod, men Hedinn var lite halare.
Åh fy tusan! Jag skulle gissa på att det handlade om att en så godförklarad person i 9 fall av 10 skyddas av ängeln, så det är för stor risk att man blir utan käk.Bra jobbat goda!!!
Ledsen att jag bara försvann , låt oss säga att jag aldrig mer ska äta kyckling matförgiftad och har tillbringat senaste dygnet i badrummet... :'( så leken var inte direkt något jag tänkte mycket på... tur att ni klarade er bra ändå goda!
Tack @Niyama för en mycket intressant lek!
och hörrni ulvar, hur kommer det sig art ni inte försökte käka cirkus som så många hade som säkert god? /Nybörjar-ängel som försöker fatta er taktik
Tack klart bättre, men känner mig som en urvriden disktrasa typ...Stackare! Mår du bättre nu?
Dock måste jag säga att jag ser sånt som positivt, det är ju så det ska vara! När sån info inte blir självklar för andra att man faktiskt VET något, då spelar man ju bra. Jag tycker i alla fall det blir tråkigt när det blir givet att någon vet nåt, och så tyckte jag inte det blev alls under denna lek.
Nej, exakt, vi räknade ju ut rätt tidigt ändå att du troligtvis var vittnet, så hur i helsike du kunde veta mer än att Snurrfian var ond fattade vi inte. Därav att jag tog det mesta som vanliga teorier snarare än något baserat på faktisk info.
Dock måste jag säga att jag ser sånt som positivt, det är ju så det ska vara! När sån info inte blir självklar för andra att man faktiskt VET något, då spelar man ju bra. Jag tycker i alla fall det blir tråkigt när det blir givet att någon vet nåt, och så tyckte jag inte det blev alls under denna lek.
Sen försökte vi faktiskt undvika att avslöja att vi var tvillingar, förrän där på slutet när vi närmade oss avgörandet och anade att Caisa skulle käkas. Dock blir sånt svårt för mig, eftersom jag sällan skriver om alla på en gång när jag teoriar, utan främst bara skriver om de jag på ett eller annat sätt reagerar på, så jag insåg vid nåt tillfälle att jag i princip inte nämnt Caisa och det var ju inte så bra heller.
Visserligen, men även de grejerna "avslöjades" på ett snyggt sätt så att det inte blev uppenbart.Det var ju i princip ingen som visste nåt heller. Det är ju inte alltid ängeln skyddar sig själv första dagen så de enda som visste något helt säkert var ju du och Caisa som visste om varandra, Cirkus som kände till att Snurris var ulv och FiaM som fick veta att Idahoe var god genom att ulvarna försökte käka henne.
Haha! Vi var nog trillingar egentligen, men Sasse placerades i ett annat hem efter födseln och blev ond.Jag trodde först att du och Sasse var tvillingar, tyckte att hon kopplade ihop er ganska mycket. Tyckte att det var lite konstigt när jag fick olika vibbar av er.