Vårtråden...

1017142_10156655533735313_7286449344787748426_n.jpg

Det är vår i Skåne, för ni som har missat det

Bah, det var lika mkt/lite vår i Skåne som här i Övre Norrland - vi kom för tropisk värme men man frös ju även där?! :p

Igår var jag glad, för transporten drogs fram och jag bokade besiktning till fredag.

Idag är jag deppig, för det regnar snöblandat regn nu. :arghh:

Har inget minne av att jag längtat så mycket efter vår tidigare. Fast jag är ju lite dement, så jag har kanske glömt. :p

Förresten. Bitdjuren vaknade igår. Blev helt förskräckt när hästen var prickig vid utsläpp o kom på att han viftade på svansen igår. Blä. Tur de bara är lite ettriga på vårkanten vid skap och bringa här o sen slipper man dem resten av året.

Det var 20 grader i Ronneby igår. På kvällen vid 19.30 när jag kom ut till hästen var det 18 grader, fast det var molnigt! Rutan var lite varm i sitt 100 g täcke... :angel:

Misslyckades också m täcke igår. Jobbade kväll o såg inte superlovande ut när jag åkte så de fick behålla regntäckena på. Nästa gång jag tittade ut var det ju stekhett :eek:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 031
Senast: Wingates
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 602
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info