Blir ju inte min eftersom hon har 5 cm lång päls på ryggen.
Det har mina med. Jag helklipper aldrig. Det är för stor skillnad i ridningen för att jag ska göra om det misstaget med att bara ha ofodrat vid regn och typ fem plus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir ju inte min eftersom hon har 5 cm lång päls på ryggen.
@Miiikaela_ jag hatar oxå ofodrade regntäcken. Har hellre inget alls då. Har bara det som skal över ett undertäcke.
Det har mina med. Jag helklipper aldrig. Det är för stor skillnad i ridningen för att jag ska göra om det misstaget med att bara ha ofodrat vid regn och typ fem plus.
Fast jag köper inte det för har man känt hur mkt stelare hästarna blir i ridningen när dom är kalla över ryggen jämfört när dom inte är kalla över ryggen så vore ju man idiot om man inte lägger på ett täcke till, eller väljer med lite fyllning.
Jag har inte bekymret med stela hästar eftersom mina rör på sig hela tiden.
Mina hästar ratar redan höet, av de 14 de "ska ha" (enligt @the_connemara ) så äter de typ 5.. och idag så stod de lååång bort i hagen när jag skulle ta in.Pratade med stallkompisen om när vi skulle sluta ge mat. Blir vilken bal som. Massa grönt här Hästarna går på gräsmattan och trädgårdslandet är i fas
Jag var ut och tittade på några av terrängslingorna på klubben i helgen. Fortfarande is kvar.
/Lady_S
Förhoppningsvis. Jag vill att det ska gå fort nu!
Så lagom till min transport är fixad är banan redo för träning.
Nog är det vår alltid... eksemtäcket är på
Börjar bli väldigt grönt ja