Vårtråden...

Den svenska våren förnekar sig inte. Imorgon ska vi troligen har första hoppträningen utomhus för säsongen och på måndag ska det snöa som :devil: igen. Jag hatar snö. På riktigt.

13062026_10156800718615313_8136602211053967224_n.jpg

13043763_10156800718610313_4015416313794600698_n.jpg

Lite blåsigt, men soligt och inga täcken på dagen :love:
#skriverbarahärförattallanorrborskabliavis

Min fick första gången gå utan täcke hela dagen. Dvs tills insläpp när jag tagit mig från jobbet. Får se om det uppskattas eller inte, ska strax avsluta :rofl:

För första gången?! :confused:
Här i Övre Norrland har mina djur gått utan täcke ett bra tag (mest för att jag ääälskar att borsta bort lera såklart...)

Hästen hälsar att det var trevligt men lite kyligt, pälsen stod som en liten hajfena vid svansen :rofl: 4 grader men betydligt lugnare vind än tidigare idag.

Den svenska våren förnekar sig inte. Imorgon ska vi troligen har första hoppträningen utomhus för säsongen och på måndag ska det snöa som :devil: igen. Jag hatar snö. På riktigt.

Om det är någon tröst så blev vi lovade snö till helgen. Nu har det snöat... ;) Så har du tur kommer snön imorgon. :angel:

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 024
Senast: Wingates
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 943
Senast: Sesca
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 602
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar