Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu lade jag ett lakan över, för känner jag min katt rätt tar det inte lång tid innan hon ligger där...
Ja, jag tycker också det känns lite konstigt att förbereda, jag kommer ju uppenbarligen aldrig få någon bebis ändå
Men sen tänker jag att det kanske kommer en bebis någon gång ändå, och den KAN ju komma precis när som helst. Och jag tror att det är skönt att slippa ställa sig och fixa allt när man kommer hem från BB...
Igår kväll hade jag regelbundna värkar var sjunde minut i en dryg timme, kom på att jag känner lika delar "Yay " och "Lönt? " numera, hahaha
jag kommer ju uppenbarligen aldrig få någon bebis ändå
Två blöjor, några våtservetter och ett badskum var det som fanns i vår babybox.
Jag ångrar mig. Alla dessa telefonsamtal jag fått från försäljare som fått mobilnumret genom babyboxen väger med lätthet upp det lilla som fanns i babyboxen (som i alla fall jag känner att jag behöver köpa "mer" av innan bebis ens är ute eller jag helt kunde utesluta)...
Det enda som kanske är bra med babyboxen är den där hinken som man kunde välja till. Men har du redan bokat en babybox så kan du ju lika gärna hämta ut den, för mobilnumret har ju redan blivit registrerat...