Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hallå, vad köper man för storlek till en nyfödd? Hjäääälp
Vi tänkte ha spjälsängen brevid våran säng, och antar att den blir kvar där i några månader iaf, ett spädbarn har ju egentligen ingen nytta av ett eget rum men hade jag bott i ett stort hus med massa rum över hade jag kanske tänkt annorlunda (nu bor vi i en lägenhet mitt i stan). Varför har ni madrasserna på golvet?
Men hallå, vad köper man för storlek till en nyfödd? Hjäääälp
*kl*
Är det någon som vet hur farligt ett sånt här beroende är? Kan det skada bebisen?
Det kommer gå superbra, det är jag säker på! Lycka till!Imorgon bitti är det dags för UL för oss! Jag är supernervös. Har ju känt fosterrörelser regelbundet flera gånger om dagen i säkert två veckor i alla fall, men i helgen har jag inte känt nåt Superorolig i alla fall.
Inte farligt. Möjligvis lite jobbigt. Jag använde nässpray hela förra graviditeten, och det var inga problem att sluta sedan (graviditeten gjorde att det svullnade i näsan) Den här graviditeten har jag använt nässpray sedan v 8 eller ngt, och räknar kallt med att göra det i mååånga veckor till...