Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina fogar har sålt sig till djävulen annars är allt bra. Jag är glad att jag inte behöver gå på toa på nätterna ännu. Hoppas jag slipper det helt. Jag kissar ungefär 6ggr på en dag innan bara 4 så lite har det ju ökat. Men jag sover 10 timmar/natt utan att behöva gå på toa
Lite deppig och rastlös är jag också, pållen åkte till sin nya ägare i förrgår Så vad hittar man på nu då...klättrar på väggarna och muckar gräl med sambon hela tiden känns det som.
Kl
Usch nu sitter j ag här och tycker synd om mig själv Har åkt på urinvägsinfektionen from hell.... Och ännu värre är det nu när man är gravid när det redan trycker på och man behöver springa och kissa titt som tätt. Behöver jag säga att jag varit på toa trehundrafemtioelva gånger redan idag? Blää...
Hur mår ni övriga idag förresten?
Fy f*n säger jag bara! Det här med uvi är en mycket onödig uppfinning!
Hade det jämt innan, men har faktiskt klarat mig sen jag blev gravid. Är väl mycket mer noggran med att inte sitta kallt och så. Fast jag jag fick iofs främst min uvi av att ha sex, och den varan har man inte mycket av nu. Stackars sambon ,men han klagar inte, inte högt iaf.
Har sovit grymt dåligt de senaste nätterna, men inte p.g.a bebis denna gången. Min ena hund är sjuk, och jag går och väntar på att de däringa veterinärerna ska ringa och säga vad blodprovet visade.
Har nog aldrig haft sån ångest över något innan!
Du har säkert hört det hundra gånger men iaf. Jag hade uvi jätteofta förut. Men har lärt mej lie knep som funkar på mej iaf. Efter sex är det inge romantiskt eftergull utan in o kissa som gäller direkt. Och så dricker jag citronvatten så fort jag känner minsta lilla av det. Tranbär ska ju vara bra oxå. Har faktiskt inte fått så mycket så jag varit tvungen att äta medicin på flera år nu. Och det blev faktiskt bättre efter att jag fått barn. Hoppas det blir det för dej oxå!
Som någon sa så är det för att få bort alla bakterier efter sex och citronvattnet är för att ge bakterierna ogynsam miljö i urinblåsan. Lite sent den här gången kanske men för framtiden
Jo, får uvi av att pöka. Superromantiskt!
Går och pissar så fort det är över. Men är vi någonstans som gör det lite mer svårt att göra det på en gång efteråt så får jag uvi på stubinen!
(Är ju lite skoj å inte bara vara hemma i sängen jämt)
Min lilla hund hade förhöjda levervärden, behöver inte vara jätteallvarligt. Men jag är så himla rädd!