Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har oxå funderat på det där om man har råd nu när man ska vara ledig. Men räntan är ju låg nu... Tror ni man kan få amortera lite mindre medans man är ledig? Jag kommer inte vara ledig så länge då vi förlorar mer på att jag är hemma än att han är det. Kanske tills i vinter.
Topplånet ska (iaf hos Swedbank) betalas av på 15 år om jag minns rätt. Om man ens får ta topplån nuförtiden. Vi hade "tur" och fick låna 100% till vårt hus, idag hade vi inte fått göra det och då hade vi heller inte kunnat bygga det. Första året fick vi helt amorteringsfritt, eftersom vi skulle lägga ut så mycket pengar på att iordningställa trädgården, altan osv. Efter ett år började vi amortera, men då var det beräknat på 14 års amorteringstid. Bottenlånen amorterar vi ingenting på.Man kan nog amortera hur lite man vill, t.o.m 0:- om man vill. Men bara något år eller så och bara betala räntan.
Förresten, måste fråga en grej som jag funderat på ett tag nu... Den ökade blodvolymen man får, hur försvinner den från kroppen efteråt? Blir det urin som annan överflödig vätska, eller?
Armani__- vi betalar idag 5 gånger så mycket som vi gjorde för vår lägenhet! Men på något konstigt sätt så anpassar man sig...
Topplånet ska (iaf hos Swedbank) betalas av på 15 år om jag minns rätt. Om man ens får ta topplån nuförtiden. Vi hade "tur" och fick låna 100% till vårt hus, idag hade vi inte fått göra det och då hade vi heller inte kunnat bygga det. Första året fick vi helt amorteringsfritt, eftersom vi skulle lägga ut så mycket pengar på att iordningställa trädgården, altan osv. Efter ett år började vi amortera, men då var det beräknat på 14 års amorteringstid. Bottenlånen amorterar vi ingenting på.
Så har man enbart bottenlån så är det nog inga problem att sänka amorteringen under en period.
Vilken häftig tröja du har på din avatar! Bebisar!
Jag vill med ha tvillingar