Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
Känns att jag är inne i min lilla bubbla... Ena dagen får man reda på att ens vän sedan 7år tillbaka ska tas bort och nästa dag ska man åka och ev hämta en ny. Snacka om att det känns som om man vänstrar
För ägaren till hästen undrade ifall jag had tänkt ta med släpet på en gång eftersom det är en bit... Hade inte tänkt det men då tyckte hon att det kunde jag göra och ha han på prov någon vecka. Då hästen inte gjort något nu och är barfota så skulle det vara svårt att få en ordentligt provridning.
Så nu ska jag helt plötsligt ha tre en period, ifall jag väljer att plocka med honom hem. Snacka om att ligga i
Ringde bvc eftersom S fortfarande är lös i magen. Hon vaknat till och med på nätterna och är gnällig. I natt fick hon sova med oss hela natten.
BVC tanterna är sååååååå tråkiga att prata med. Verkar inte ta en på allvar. Det var typ tänk på att hon ska ha en egen handduk och tvätta händerna efter toabesök. Hallå, jag har tvättat mina händer så jag börjar få sprickor i dem. Efter ca 10 bajsblöjor/dag i över en vecka så känns det som om det är dax att hitta på något nytt.
Deras råd var i matväg majsvälling, morotspure och vätskeersättningen så magen fick vila. S äter och dricker i alla fall. Hon äter inte lika mycket nu och hon dricker i alla fall välling. Så hon får i sig vätska den vägen. Jag som sagt att en flaska välling om dagen räcker har nu blandat ihop totalt 6dl välling i dag. Hon åt ett par skedar morotspure men sen var det bra.
Hon är inte allmänpåverkad i alla fall. Leker men är gnälligare.
Är det tänder på gång kanske? Fast är de dåliga så länge?<