Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Om jag sätter mig på ett x-2000 tåg så bör jag vara framme snart hos dig och käka upp de där :d
Jättehäftiga!

Haha vilka fräna! :)

Michellan95: Milton har alltid gått upp drygt 400-500g mellan besöken. Men nu räcker nog inte maten till längre när han i princip rör sig konstant all vaken tid. Dock har han inte så mkt att ta av så nå smalare får han inte bli. Han är ingen stor ätare av flaskmaten heller tyvärr :/

Åh, dom såg goda ut :D

Men... inte snällt att lägga ut sånt när jag sitter här o har tråkigt.... inte okej ;)

Fast någon gång måste de ju plana ut annars blir ju barnen jätte jätte stora :) ;) men jag förstår dig hur du tänker, var/är inte så kul att stå på BVC och barnet har gått upp jätte lite (fast jag tycker 100g är okej och normalt). Isabella levde på gröt och bröstmjölk ganska länge och sedan lossnade det för oss med maten, nu kämpar vi med bitar istället ;)

Du får gärna vara "tomtemor" igen, det löste du så bra sist :) Hur många är vi nu då? Sista anmälningsdatum?

SB:
Viv
Aneka
AKB
EmelieR
Emmah.S
Modett?

SB:
Viv
Aneka
AKB
EmelieR
Emmah.S
Modett?
Michellan

Lägger till mig eftersom jag inte var med på SS

Ja han äter ju iaf flaskan när han är vrålhungrig så svälta ihjäl borde han ju inte göra. Å köpegröten går ner plättlätt men inte hemmagjord gröt så det får väll kosta vad det vill bara han blir mätt.
Jag håller tummarna för att det lossnar snart. Fast hans kropp har väll inte tid att utveckla smaklökarna som han utvecklas motoriskt just nu.

När sa vi att paketen skulle öppnas? Mitten på april?
Önskelista eller fritt val?

Söta du! Jo jag vill ju också vara med såklart!!

SB:
Viv
Aneka
AKB
EmelieR
Emmah.S
Modett?
Michellan
Armani__

Kan det inte vara så då att han har fullt upp med det motoriska och har inte tid med maten? Känns som om det är så mycket de ska lära sig att det måste vara svårt att lära sig allt på en gång.
Isabella började igår att hasa sig medvetet framåt på rumpan, 9 3/4 månad gammal, dumt att ha bråttom :D

Hon tittar nog in ikväll och kan skriva in sig på listan!

Jag kan inte göra klart allting ikväll iaf. Måste sitta vid datorn då och det går inte eftersom routern är död. Men vi måste väll ge anmälningstiden ett par dagar iaf så att alla som vill hinner med. :)

ja ju fler desto roligare :) har säkert glömt fler, påbörjade bara en lista så får man fylla på efterhand :)

Jag tyckte 15 april vad bra paketöppnardag och för min del spelar det ingen roll om det är önskelista eller inte men tips är väl alltid bra :)

Tillägg: Mikan kommer väl hem i helgen och kanske vill ha en chans att få vara med.

Senast ändrad:

Hon tittar nog in ikväll och kan skriva in sig på listan!

Jag kan inte göra klart allting ikväll iaf. Måste sitta vid datorn då och det går inte eftersom routern är död. Men vi måste väll ge anmälningstiden ett par dagar iaf så att alla som vill hinner med. :)

Låter bra :)

Jo jag tror att det är så Milton är 7 mån på måndag och tar sig fram plättlätt nu med en egen blandning av krypning/ålning och reser sig själv mot saker och går med stora steg om man håller honom lite lätt i händerna. Så igt inte så konstigt att någonting annat halkar efter. Även om jag vissa dagar verkligen önskade att han åt mat ist för att rusa fram och dra i antennkabeln 500ggr i timmen :p

Vilken duktig liten grabb du har :) Isabella fattar inte alls att man kan röra på fötterna däremot tycker hon om att stå även om hon gillar att sitta också, väldigt mycket.

Såhär blir det:
Sista anmälningsdag 1mars kl 21.00
Sista dag för att posta paketen: 4 april
Paketöppning: 15 april

Funkar eller?

Såhär blir det:
Sista anmälningsdag 1mars kl 21.00
Sista dag för att posta paketen: 4 april
Paketöppning: 15 april

Funkar eller?

Fungerar bra för mig men ni får väl PM:a instruktioner till mig hur man gör, jag som aldrig har varit med förut :o

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
468
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 101
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 165
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 731
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar