Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11

Trist med hästen :( tänkte på er det första jag gjorde i morse och som många andra skrivit, anklaga inte dig själv, du har ju gjort allt du kunnat för att hästen skulle må bra!

Kram till dig!

*kl*
Pratade vi inte om att göra en secret santa fast för våra 1-åringar? Lite sent nu kanske då Uva's skrutt redan fyllt och Svartfot's och Doris skruttar snart fyller år. (Fast jag hoppas ni vill vara med ändå!)Men någon som skulle vara intresserad? Man kan ju göra på ungefär samma sätt :) alla som vill vara med får anmäla sig så snart som möjligt och skicka paketen ganska omgående men mottagaren får inte öppna förrän på 1-årsdagen :)

Jag skäms i så fall också, för jag har också koll på det :D

Haha, och jag måste väl vara helt bakom flötet för jag var tvungen att googla vem Kissie är :D

Michellan: Synd vi inte kan vara ute jämt/alltid vara med husse för då vore det no problems! Iofs så tror jag Harry är bubblare på Duncans favoritlista för han 1) har god mat smetad i fejset 2) sparkar sååå skönt på honom så fort han parkerar under H´s stol (vilket han ser till att göra snabbt) och 3) drar honom i öronen på ett tydligen underbart sätt.

Tack alla!

Jag vet att denna häst älskar/älskade att tävla och jobba. Att han varit olycklig över att inte han ska få åka iväg på saker som min andra fick åka på osv.

I dag när han såg släpet sprang han in i det. Lycka!!! Han skulle få göra något kul, trodde han.

Ja i denna fråga hade jag hellre varit bakom flötet ;)

Viv: jag är gärna på i secret-Santa-födelsedags-version!!

Kl
Usch jag har ont i bäckenbenet, rygg och mage. Känns som mensvärk och hållit på nu i flera dagar. Säg nu inte att jag kanske är gravid, har nästan alldeles nyss haft mens ;) Eller vad säger ni, vad kan det vara?!

Mitt i allt tråkigt med mackens häst så känns det så dumt att berätta om min... men jag vill göra det, tråden behöver lite positivt också, kanske?
hade en jättehärlig tur idag. Red med bästa vännen och hennes syster. De var sugna på att gå in i ridhuset. Jag är verkligen skitlöjlig, blir dö-stressad av ridhus och gillar inte alls att vara där inne, detta innebär ju också att Armani också blir hypad till tusen, hoppar, studsar, tramsar och håller på. Vet ju att det är mitt fel och det har blivit en liten ond cirkel. Men majoriteten vann ju :D Sagt och gjort och såklart stod det en hel massa hinder, på 40 cm höjd så de två andra studsade över lite. Armani och jag körde markarbete och herregud vad fina hästen skötte sig, jag blev mäkta imponerad över vår insats faktiskt och det kändes riktigt bra!
Frågade vännens syrra om hon var sugen på att ta ett par språng med min Armani. Jag är en fegis, jag vet. Hatar att hoppa och tror att jag mest hade förstört för honom. Hon var sugen på att hoppa honom och gjorde det, och han hoppade allt, utan att tramsa, utan att studsa och bocka - bjöd fint mot hinderna!!!! Vi har alltså inte hoppat sedan innan hans operation -07 och då kunde han knappt hoppa, hade förmodligen så pass ont i sina knä.
Hästen har ju noll teknik, men vad gör väl det?! Han tyckte det var roligt och bjöd ju så fint.
Svettig, lycklig häst skrittade (hrm... och taktade..) skogen hem med sina kompisar, jag älskar min lilla arab :love:

Ja jag är lätt med :bump: Uva's E kan ju få nåt i efterskott om hon också vill vara med??!!

Jo det va ett tag sen!

Gravid?! Ja jo man vet ju aldrig ;) :o Jag minns inget alls av första tiden som gravid när jag väntade Theo. Kan ju kanske bero på att jag inte hade den blekaste om att jag öht var gravid : en sak är då säker, han va där inne när vi var ner på LagSM i körning på Flyinge...vilken resa, vi åkte till Skåne sen åkte vi hem. Huga vilket väder det var dom dagarna!

Nej jag kommer inte ihåg att jag kände något sådant heller, visste ju inte heller att jag var gravid först, precis som du :D Men många beskriver det som mensvärk va?

Ja det är då vad jag har hört också, Mikan hade väl det nu iaf innan hon lämnade oss och åkte till Tyskland, för viss var det dit dom åkte?!

På tal om gravid.
Det skedde en liten "olycka" för ett tag sen. Hade inga gummin kvar så det blev en barbackatur i stundens hetta:o
Sen när jag räknade på det så va det tre dagar innan äl.
Så det är ju inte helt omöjligt, och jag väntar inte nån lingonvecka förrän 1-2 mars. Så jag går här hemma och håller andan nu.

Vill verkligen inte vara gravid just nu, hade ju tänkt att vänta tills slutet av året med det.

Några dagar senare köpte jag big-pack med kondomer:D

:o oups

Ja vad skriver man, chansen/risken finns ju att det tagit :D

*kl*

Sitter på tradera, har budat på en brun POP windstopper fleecejacka i strl 92, ångrar mig lite nu och hoppas att nån ska buda över mig...vill hellre ha en med lite färg och kanske bättre att ha en i strl 86??!!

*snyft* säg inte så ;)
Jag hoppas innerligt på falsklarm! För jag vill gärna vänta med produktionen till december.

Känner att det sticker lite underligt strax ovanför ljumsken och tuttarna är tunga/spända.
Kan ju hoppas på menssymptom eller nåt. Att jag överanalyserar lite för mycket.

Det är lite tidigt än att göra test va?! Nu blev man ju nyfiken ju :D:p Själv så avvaktar vi ett tag. Måste skriva det att jag beundrar (om man nu kan skriva så) er som kommit igång igen med det där, själv har man som inte minsta sug öht....

Liknande trådar

Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 110
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 185
Senast: Rie
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar