Sv: Vårmammor 2010 snackar vidare del 11
Ja i denna fråga hade jag hellre varit bakom flötet
Viv: jag är gärna på i secret-Santa-födelsedags-version!!
Kl
Usch jag har ont i bäckenbenet, rygg och mage. Känns som mensvärk och hållit på nu i flera dagar. Säg nu inte att jag kanske är gravid, har nästan alldeles nyss haft mens
Eller vad säger ni, vad kan det vara?!
Mitt i allt tråkigt med mackens häst så känns det så dumt att berätta om min... men jag vill göra det, tråden behöver lite positivt också, kanske?
hade en jättehärlig tur idag. Red med bästa vännen och hennes syster. De var sugna på att gå in i ridhuset. Jag är verkligen skitlöjlig, blir dö-stressad av ridhus och gillar inte alls att vara där inne, detta innebär ju också att Armani också blir hypad till tusen, hoppar, studsar, tramsar och håller på. Vet ju att det är mitt fel och det har blivit en liten ond cirkel. Men majoriteten vann ju
Sagt och gjort och såklart stod det en hel massa hinder, på 40 cm höjd så de två andra studsade över lite. Armani och jag körde markarbete och herregud vad fina hästen skötte sig, jag blev mäkta imponerad över vår insats faktiskt och det kändes riktigt bra!
Frågade vännens syrra om hon var sugen på att ta ett par språng med min Armani. Jag är en fegis, jag vet. Hatar att hoppa och tror att jag mest hade förstört för honom. Hon var sugen på att hoppa honom och gjorde det, och han hoppade allt, utan att tramsa, utan att studsa och bocka - bjöd fint mot hinderna!!!! Vi har alltså inte hoppat sedan innan hans operation -07 och då kunde han knappt hoppa, hade förmodligen så pass ont i sina knä.
Hästen har ju noll teknik, men vad gör väl det?! Han tyckte det var roligt och bjöd ju så fint.
Svettig, lycklig häst skrittade (hrm... och taktade..) skogen hem med sina kompisar, jag älskar min lilla arab