Vårmammor 2010 del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vårmammor 2010 del 6

Knapplån

Igår firade vi att vi är friska här hemma igen (nåja, nästan) med att köpa ett par hörselkåpor och gå på konsert på gröna lund! Smulan sov 3!!!!!!!!!!! timmar i vagnen, har aldrig hänt innan.
Vi firade 6 år tillsammans, jag och sambon också.
Köpte en bumbo babysitter också, att vi inte köpt innan! Smidig, hon vill ju ändå alltid vara med och sitta hos oss. Ska ta med den när vi åker iväg också.

dsc01021_105827428.jpg

Vi har varit på IKEA idag! Vad mycket folk...
S sov som en stock och jag fick tillslut väcka henne efter att vi fikat så att jag kunde amma medans vi satt i ett lugnt hörn. Så hon åt kl 6.30 och sedan inte förrens klockan var 13-13.30...
Men nu är hon helvaken och snackar med mig!

Köpte bland annat en matstol till S. En antilop.

Det var även loppis på parkeringen så vi fyndade en massa barnkläder i större storlekar och en fin vinteroveroll. En hel del POP kläder, fast de var lite urtvättade. Men för mellan 5-40 kr styck kunde jag inte motstå!

Senast ändrad:

Kl

Idag var det ju baby-sim.. Min oro med vår sons jäkla humör var befogat. Han skrek hela tiden i vattnet och det slutade med att hans pappa fick gå upp med honom, ge honom till mig så jag kunde ge honom mat och få tyst på ungen, hahaha..
Nästa vecka är det jag som ska bada. Får stoppa i honom mat precis innan. Drömde inatt att han kräkte massor i vattnet så jag vågade inte mata honom precis innan, stackars barn!

Nu är vi påväg hem. Har förberett inför dopet tills nu, phu! Man vill ju att allt ska bli så fint som möjligt till prinsens dop imorgon. Självska jag upp vid 5 imorgon och göra fortsättning på efterrätten. Alltid är det något! Nu ska vi packa in barn, hund och saker i hemmet, ge sonen lite mat och sen sängen inför en hektisk dag imorgon. Kram på er!

Jag är bara tvungen att lägga upp denna... Ser iofs ut som om jag misshandlar mitt barn.
Hon satt på en potta hos sina kusiner- med kläder och så här glad blev hon...
59303_1547162355690_1133984997_1515561_460033_n.jpg

Svårt o tro att hon sken som en sol några sekunder innan när jag började ta fotot...

Armani- du måste ta det lite lugnt ;) Glöm inte fota dina cupcakes imorgon :)

Lycka till i morgon!

Och jag säger som EmelieR, fota cupcaksen! Är jättenyfiken och vill bli inspirerad av Oscars stundande dop :banana:

Vilken jättefin dress. Vad är det för nån?

Och söt bebis också såklart, även fast hon är lite missnöjd ;)

Hehe! Det är en pyjamas från Name It. 2st=150:-. De är jättebra! Sköna och håller bra i tvätten :)

*kl*

Finns det någon här som kan tipsa om träningsövningar som ser till att det överblivna hullet på höftbenen i midjehöjd försvinner?! :D:confused:

Det går ju tyvärr inte att punkt förbränna bort hullet, men fastare muskler går ju att punkt träna!
Själva hullet försvinner ju bra med löpning/promenader el. cykling!

Fick diplom :) Mamma och pappas häst, syrran red och syrran och jag löshoppade. Teamwork. Hon skötte sej bra, så himla cool häst. Hon är bara riden i 1.5 månad så vi är nöjda.

Vad var det för nån? Jag har varit och löshoppat min 1-åring på fm. Ture satt i selen på sambon i mitten av ridhset. Min prinsessa var helt otrolig. Duktig att lasta, tränsa (haft på träns 3 ggr) och löshoppade över förväntan!

http://www.youtube.com/watch?v=pPOWBvdI0gE

Och här kommer bilderna från babysimmet i fredags:

ostergarden

ostergarden

ostergarden

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 704
Senast: Tilly_85
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 369
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 331
Senast: shia
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar