Sv: Vårmammor 2010 del 6
Hur gick det på ert dop då?
Du har ju din drömgård
BAra det att ni inte har den ännu
Dopet gick riktigt bra!! Milton skötte sig exemplariskt. Blev bara rädd och började gråta när vi gick in i kyrkan för orgeln spelade precis ovanför oss och så blev han förbaskad när prästen tog honom och han vaknade av vattnet på huvudet, vem hade inte blivit arg för ett sådant uppvaknande?!
Annars sov han hela ceremonin. Var ju som sagt lite nervös, men han var skitduktig!!
En tjej sjöng
Denna låten och det var bara så vackert, jag fick tårar i ögonen där jag stod och höll Milton och flera av "våra" gäster fällde ett par tårar.
Mina cupcakes var mycket populära!! Dock blev det ett par missöden med dem. 1: Chokladsmörkrämen som spritsades ut uppe på räckte inte, så häften spritsades med grädde, vilket i och för sig var minst lika populärt som chokladsmörkrämen. Och sedan var jag tvungen till att sätta in dem i kylen för chokladsmörkrämen smälte annars, vilket gjorde att chokladen inuti muffinsen blev stenhård, hoppsan! Jag är som sagt inte nåt vidare bra på att baka, men som sagt, de var uppskattade och smaken var det inget fel på!
Bild (bad min svägerska fota, men de blev inte så bra på foto tyvärr..) :
Jo du har rätt i det där med gård, även om där kommer vara massor att göra så har vi ändå gården sen. Men precis som viv skrev så känns det även för oss som om vi kommer sitta här i vår lägenhet tills Milton är 15, undrar just han kommer tycka det blir att flytta ut till skogen från stan som 15-åring i så fall, hahaha..