Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det går inget vidare för oss, vi har letat i ett år och varit med i några budgivningar, men det har vart så hypat här och vi har inte hittat Huset än... Vi letar efter ett hus, antingen fristående eller kedjehus och vill helst ha ett garage som gör att sambon inte behöver hyra plats för sin bil längre. Från början ville vi helst bo lite lantligt, men nu letar vi nog mer i områden som gör att M kanske kan ha nån kompis nära när hon blir äldre.
Vad var ni ute efter?
Jag tittade igenom alla våra kort vi hade tagit på Selma häromdagen och insåg att det knappt finns en enda bild på mig och Selma tillsammans, så jag skulle försöka ta ett kort på oss i spegeln, men det gick ju sådär...
Ska övertala min bff att agera fotograf någon dag, min sambo är totalt värdelös på att ta kort. Han är typen som bara knäpper utan att bry sig om resultatet. Suck!! Har ni många kort på er och er bebis? Här är det mest jag som tar på sambon och lillstrumpan.
Är det någon som vet om man kan äta kräftor när man ammar?
Har du en arab!!!! Jag har två!
Har du en arab!!!! Jag har två!
Jo- denna är jag jättenöjd med- förutom att jag inte vill vara i BH på bilden