Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Idag har jag varit på föräldragruppens första möte.
Vet inte vad jag ska skriva om det riktigt...
Det va väl rätt trevligt att träffa andra, men jag är inte så social så satt väl mest och lyssnade.
Alla pratade lite om sina förlossningar. Det va lite intressant.
Annars så har jag varit ute på min andra uteritt med nya hästen. Hon är så jäkla underbar, en riktig "Anna-häst" dvs egen motor utan att vara för pigg
När jag kom hem så hittade jag Oscar sovandes i sin fars knä i traktorn.
De flyttade bara på lite ensilagebalar i lugnt tempo, annars hade jag aldrig tillåtit det.
Planen är att när han är lite större köpa en passagerarstol i barnstorlek till traktorn så kan han vara lite mer med sin pappa.
På tal om djur på bebissakerna så brukar det se ut så här hemma om jag inte ställer undan bilstolen
Jag bara älskar de lite annorlunda gråa, brukar skämta med mamma på våren när lammungarna föds om vilka skinn jag vill ha
Aha! då är jag med!Jag är uppväxt i östertälje och flyttade till Åre när jag tagit studenten. men nu har jag flyttat ned till söder om sthlm igen, borde ta bort Åre från vart jag bor, men jag har lite svårt att skilja mig från den byn fortfarande.
Vi ska åka ner på stan och kolla på lite vinterkläder till V. Inte säkert att jag köper något. Är så osäker på storleken, om jag ska ha 74 eller 80 och sen vilken typ av overall det ska vara, en mjukis eller en i lite mer funktionsmaterial. Han kommer ju faktiskt att vara nästan ett helt år innan säsongen är över. Och då kanske han går!! Hur resonerar ni runt overall?Vad ska alla vårmammor göra idag?
Sitter just nu på föreläsning.
Tror jag har haft lite tur med rollfördelningen till rättegångsspelen. Blev i ett spel nämndeman i tvistemålet och vittne i brottmålet.
I em ska vi på 6 månaders kollen. Vi går på en privat BVC och förra gången var jag grymt besviken och arg. Det var värsta löpandebandprincipen. Läkaren kom in slet runt henne, sa: det så ok ut. Och sen blev vi utkastade.
Känns som om man inte bara vill veta vad som är ”fel”. Utan även vad de kollar och således vad som är bra.