Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket lyx! Vill du byta jobb med mig?
Nu ger du mig dåligt samvete... Jag håller fullständigt med dig, men det är ju en jäkla massa pengar... Måste nog konferera med mannen ikväll...Personligen så betalar jag hellre 1000-1500 för ett bra svenskt skinn från kunniga människor och från lamm som haft det bra (typ mammas får ) än billiga "massproducerade" från Nya Zeeland eller Australien...
Ni med hundar och katter, har ni samma problem som oss att hundarna tycker bebis liggplatser på golvet är sååå mycket skönare än alla deras korgar? Babygymmet låter de bli, för de kommer de inte åt, har storlek rottweiler och labrador, men Selmas fårskinn och lekfilt från ikea är tydligen sängplats deluxe för dem. Blir tokig på alla hundhår överallt.
Ni med hundar och katter, har ni samma problem som oss att hundarna tycker bebis liggplatser på golvet är sååå mycket skönare än alla deras korgar? Babygymmet låter de bli, för de kommer de inte åt, har storlek rottweiler och labrador, men Selmas fårskinn och lekfilt från ikea är tydligen sängplats deluxe för dem. Blir tokig på alla hundhår överallt.
Otäckt! Men hur funkar såna andningslarm egentligen? Tappar den liksom kontakten så länge eller kan bebis ha så långa andningsuppehåll? Låter sjukt länge.
knapplån
Knakar det om era bebisar? ni vet som det kan göra om ens egna fot eller fingrar?