Sv: Vårmammor 2010 del 6
Lammskinnen var slut för i år
Lammskinnen var slut för i år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är sjukt svårt med storlekar, H&M är ex. långsmala och sitter kanonbra, medan Lindex känns korta och breda.. Nån mer som upplever det så?
fortfarande använder. Har en jeansklänning i strl 62 som hon fortfarande inte har växt i, börjar misstänka felmärkning!
Vi har 50-56 fortfarande. De "stora" 56 har vi inte börjat använda ännu... Fast hon är inte mer än 56 cm lång...
Vi kan ev klämma i M i någon stor 56 body, men mest använder vi 62 nu. Byxor funkar de flesta 56 ännu, hon är ju ganska lång och smal
på 3månaders (10aug) var hon 58cm och 4740g
Vi pratade ju tidigare om att de som vill i sthlmsområdet skulle kunna träffas. När vi tidigare pratade om det så var dock M nyfödd har jag för mig och så var det semester osv, men det kanske kan vara intressant nu? Jag ses gärna om någon vill iaf
uva: haha, Selma får knappt på sig 68 längre, utan nu är det storleken större som gäller. Köper jag månader så sitter 6-9månaders tajt, medan 6-12 månader passar utmärkt. Lilla damen väger runt 9kg nu och är ca 67 kg lång, så det är inte på längden kläderna sitter tajt...
Hur långa är alla egentligen?
Oscar är 70 cm
*kl*
Är jäkla sugen på polarn och pyrets illgröna overall. Men fanns bara i stl 74 som störst, känns som att den inte kommer att räcka hela vintern.
Du är helt klart avelsnörd... Haha. Jag är helt ointresserad och okunnig av hästaveln, har varit iaf, men nu tänkte jag ta föl på tvååringen om hon får bra resultat på treårstestet, så jag måste skärpa mig.