Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tyvärr inget tips att ge. Min pojka äter tills det är slut, oavsett om han får 100 ml eller 220 ml Ibland undrar jag om han inte har någon spärr...!
*host host* samma här...förvånad?!
OMG, kollar ni på "Livet på BB"?! Vilket jävla ärkepucko till karl "miljontals kvinnor gör det här varje dag, men du klarar inte av smärtan" och massa annat skitsnack. Hade Stellas pappa yttrat något sånt under förlossningen kan jag lova att han varit död.
Jag tycker så synd om dig.
Vi har haft magont, tandsprickning eller någonting här nu i en-en och en halv vecka och ingenting funkar som det ska. Jag är just nu ganska pressad. För att jag MÅSTE ta en tenta som kräver att jag råpluggar 10 timmar per dag. Men det går inte. Hon är ledsen, gnäller och har tappat alla rutiner… Det gör att jag blir stressad när jag inte får ro till det jag ska.
Till slut så blir det bara skit. Allt blir skit och man orkar och vill ingenting. Att du så bra har kämpat på så länge är så imponerande.
Beskrivning? Jag tog redan under graviditeten upp detta med knipövningar med min BM men hon mest avfärdade mig och sa att ÄH det där behövs inte under graviditeten och det ordnar sig när barnet har kommit. Ungefär.
Så jag har mest knipit på känn.
Skulle gärna rida mer! Men jag har lånat ut min älskade på foder och medryttarhästen jag hittat är en liten finig som är under utbildning (islandshäst) så övningar "för min skull" är det väl inte läge för riktigt än..
Vart kan man hitta bra övningsprogram, eller är det bäst att gå till gyn?