Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var så lycklig och till mig för att få rida så jag red i både gympaskor och utan västen vet inte vad som flög i mig Trist med tappskor.
Jumpaskor är väl inget problem så länge man inte proppar in fötterna i stigbyglarna (väst har jag aldrig, rädd att falla av för att jag inte kan balansera korrekt och röra mig smidigt i en sådan)
Mååste bara berätta att när jag red i Egypten på en liten tur hade killen som jag red med bara flipflops på sig fattar inte hur han lyckades behålla dem på fötterna. (gillar Egyptisk säkerhet, märren var 4 år, lämnade ett litet föl hemma i stallet och vi korsade två motorvägar, vilda hundar levde på refugerna . Hon var dock fantastiskt mjukt inriden.)
Åh, FÅR man ge barnen dubbel namn nu för tiden ?
Men pratar du om mellannamn eller dubbel efternamn nu ?
För när mina var små fick man inte ge dubbla efternamn, utan man var tvungen att ge mellannamn om man ville att barnen skulle ha bägge föräldrarnas efternamn (även om det ena "bara" är mellannamn)
Tyvärr har Nelly blivit sämre igen..Mjölkfria kosten hjälpte ett tag, men nu är vi i stot sätt tillbax där vi var två veckor sen..Skrik så fort hon vaknar, väldig gasig mage, och nu har hon dessutom börjat vakna på natten av det
Usch vad jobbigt... Bra att du hittat en bra ägare iaf. Jag skulle ha jättesvårt att lämna iväg ett djur, för ingen kan ta hand om djuren bättre än jag. Var med och lämnade min medryttarhäst när hon såldes och bara det var jobbigt.Ska bara lipa av mig lite.
Min sista häst är nu lastad och är påväg till sin nye ägare.
Känns redan tomt. Men jag vet att pållen kommer njuta av all uppmärksamhet
han kommer få där.
Nu har jag min kattjakt att se fram emot
Surfa runt efter någon bra uppfödare och åka å titta på kattungar är rätt skoj