Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egen tid för mig är att få sitta vid datorn en stund utan att behöva ta hand om dottern när hon lessnar utan att min man tar henne då. Jag har inga behov av att vara ensam utan sitter gärna i soffan och myser med min lilla dator samtidigt som man och dotter sitter bredvid mig. Eller bara få ta en mugg med te och veta att jag inte kommer behöva köra den i mikron om en timme för att Isabella fick för sig att vakna samma sekund jag slår mig ner i soffan med muggen.
Vi blandar tyg och vanliga blöjor på precis samma sätt som du. Men vi kör torktumlaren varje dag. Dels för att det spar tid och så för att de flesta katthåren försvinner. Vår katt hårar extremt mycket.
Jag bor ju på landet och har fyra katter. De har mer eller mindre blivit förvisade till att vara utekatter nu. Dels en kompromiss med sambon som avskyr katter och dels för att jag inte vill ha in en massa fästingar. Sätter fästingmedel på dem men då ska de ju inte heller vara i närheten av bebisar, och det är svårt att hålla dem borta från sängar och soffor.
Så nu ska det byggas en nätdörr så att jag kan ha öppet ut, utan att de smiter in.
Hur gör ni med vagnen? har haft nät över den men någon katt har lyckats riva ner det och låg i vagnen ändå. (ingen bebis i)
Ska införskaffa en spikmatta att lägga i vagnen när vi går in. Så slipper jag dra vagnen uppför trappan flera ggr per dag
Och vi ska skaffa nätdörr så katten inte kommer ut! Jag skulle aldrig i livet klara av att ha utekatt... Skulle vara orolig precis varenda sekund.Jag bor ju på landet och har fyra katter. De har mer eller mindre blivit förvisade till att vara utekatter nu. Dels en kompromiss med sambon som avskyr katter och dels för att jag inte vill ha in en massa fästingar. Sätter fästingmedel på dem men då ska de ju inte heller vara i närheten av bebisar, och det är svårt att hålla dem borta från sängar och soffor.
Så nu ska det byggas en nätdörr så att jag kan ha öppet ut, utan att de smiter in.
Hur gör ni med vagnen? har haft nät över den men någon katt har lyckats riva ner det och låg i vagnen ändå. (ingen bebis i)
Ska införskaffa en spikmatta att lägga i vagnen när vi går in. Så slipper jag dra vagnen uppför trappan flera ggr per dag
+ AKB
Glömde håret. Det har varit jättefint under graviditeten, men nu börjar det bli som förr igen. Alltså att det lätt blir flottigt och måste snart tvättas varje dag igen. Pratade med min frisör om hår+grav. Det tar tydligen några månader innan håret börjar lossa. Jag lossar "normalt" nu, men det är inget massavfall. Det har tydligen med amningen att göra också, när man slutar så tappar man mer. (Om jag uppfattade henne rätt)