Sv: Vårmammor 2010 del 5
*kl*
Är lite butter på sambon just nu, igår var han ute i verkstan hela dagen efter det han kom från jobbet vid halv 1
visserligen är det för att fixa våran husvagn med han visste ju redan innan den inhandlades att det var mkt jobb på den + att vi skulle ha barn vilken dag som helst. Då kanske man inte bokar in besiktning den 18e juni. När han väl kommer in vid 21.00 vänder han bara i dörren och åker upp till sin bror för att hälsa på sin kusin som är på besök, hade vart bättre om han inte kommit in öht...
Sen nu på morgonen har han bara mage att klämma ur sig, (när jag påpekar att det är lite pyssel på natten med ersättningen, den ska blandas, värmas etc, om jag hade ammat hade jag bara kunnat ligga kvar i sängen) att det bara tar en minut, JA men och, varsågod och kliv upp 3 på natten och gör det då
, gissa vem som har lite nätter att ta igen när han får semester
till råga på allt så funderade jag igår på att åka och väga Theo idag, dock har vi ju bara en bil, så jag fråga om han kunde ta sina föräldrars bil så kunde jag ta våran, men det gick inte för han skulle på kundbesök, men han skulle ta ur basen till babyskyddet....
Alltså det är konstigt hur olika sambon kan vara från dag till dag, vissa dagar är han jätte duktigt på att hjälpa till och vissa dagar helkass...i går var en sån dag...*suck* hoppas på bättring idag!?
Ja, ett gnälligt öppnande på dagen från mig! Hur har ni andra det idag?!