Sv: Vårmammor 2010 del 5
Exakt så jag känner.."Skönt" att jag inte är den enda om känner att de inte är nåt kul just nu, får ju dåligt samvete över att jag inte bara kan ta det chill..Jag hoppas oxå på utvecklingsprånget..för jag vet inte hur länge till jag klarar utan att bryta ihop..skrek på henne imorse, och sån VILL JAG INTE VARA!!
Styrkekramar till dej, vet hur du har det!
Här har vi också fått en gnällbebis, eller i alla fall just nu. Vår snälla, lugna och nöjda Stella är som bortblåst - nu har vi fått en dotter som inte vill sova, inte äter lika ofta och mycket som innan och som mest bara skriker och är ledsen. Försöker jag lägga ner henne blir det panik-skrik och gråt direkt, tar jag upp henne blir hon lugn...
Googlade och insåg att det skulle kunna vara det första utvecklingssprånget, så jag hoppas verkligen på det. För fortsätter det såhär bryter jag ihop totalt, har redan gråtit större delen av den här dagen.
Nu sover hon i sjalen i alla fall - men att få dit henne var ju ett påfrestande projekt eftersom hon bara gallskrek då hon låg i soffan medan jag trasslade på mig sjalen.
Oh well, snart slutar sambon och då ska vi till BVC, sen får han ta över kinkbebisen en stund...
Exakt så jag känner.."Skönt" att jag inte är den enda om känner att de inte är nåt kul just nu, får ju dåligt samvete över att jag inte bara kan ta det chill..Jag hoppas oxå på utvecklingsprånget..för jag vet inte hur länge till jag klarar utan att bryta ihop..skrek på henne imorse, och sån VILL JAG INTE VARA!!
Styrkekramar till dej, vet hur du har det!