Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Egentligen bör jag lära mig att amma offentlig, för det är ju ändå någos som jag kommer att göra rätt länge. Kan ju lägga över en filt, men det känns som man ska kväva honom eller nåt. Kanske kan ta gallerfilten.
nu har vi gått runt på strömsholmstävlingarna och provkört selen. Jag är jättenöjd. Känner ingenting io nacken.
Ush, jag ammar offentligt, men jag har suttit i hörn på tex ganska tomt café med så mycket av ryggen mot som möjligt. Mina amningströjor (HM o PoP) är ganska bra faktiskt tror inte ngn kan se hud alls. Men jag vet ju att det finns folk som avskyr det så jag är så diskret som möjligt.
Nappen är från MAM. Jag köpte också fler! Finns på Maxi och Apoteket iaf.
De finns överallt! Willys Hemköp Coop
Det värsta är när folk börjar byta blöjor på kaféer och liknande. Det har jag varit med om ett par gånger. Även om ens eget barns bajs inte är äckligt, så tycker jag faktiskt att andras är det.Jag tycker det är sjukt att man inte ska kunna amma sitt barn utan skämmas eller att folk ska tycka att man är äcklig. Inget kan ju vara så mkt mer naturligt än ett litet barn som ammas.
BB sa att vi inte fick micra ersättningen direkt, det kan bli heta fläckar som bränner bebin i munnen. I så fall micra vatten och lägga nappflaskan i för uppvärmning.