Sv: Vårmammor 2010 del 3
Även jag har sovit som en hink skit inatt.. Blev så ledsen på min sambo igår.
Han är verkligen världens bästa, men han förstår inte mina behov just nu. Han jobbar skitmycket (vilket är tur eftersom jag inte jobbar allt för mycket nu). Tidigt varje morgon är han uppe och promenerar med hunden, sin chef och hennes hund i en timme. Sedan jobbar han till 19 varje dag och är typ alltid uppbokad på kvällen.
Jag däremot går hemma mycket nu och saknar ihjäl mig efter honom. Jag får ingen uppskattning någonstans ifrån just nu och den enda kärlek, omtanke och närhet får jag av hundarna
när sambon väl kommer hem på kvällen är han trött (förståeligt!) och orkar inte umgås med mig. Han frågar aldrig hur jag mår och den enda närkontakt jag får är när jag får en puss hejdå på morgonen och en puss godnatt på kvällen...
Det gör mig så sjukt ledsen, vill ju bara bli omhållen och att någon ska tala om hur fin jag är. Jag kanske inte är så fin nu så det är kanske därför jag behöver höra att jag är det lite extra.
Skickade ett SMS till honom innan (ja så modig är jag, mitt bekymmer är väl att jag bryter ihop direkt när jag tar upp sånt, därför är det lättare med SMS) och skrev att han lika gärna kunde sova hos sina föräldrar under dessa renoveringsveckorna så kan jag bo själv hos mina, för så lite umgänge har vi med varandra just nu.. Känner mig så hemsk, men behövde
verkligen få honom att förstå
nog om skit nu.. Älskar verkligen min sambo, han är helt fantastisk på alla vis egentligen. Är också så tacksam över att han tar vovven varje morgon på en lång runda så behöver inte jag ha dåligt samvete över att jag själv inte kan.
Idag ska jag tvätta bilen och unna mig lite sol på kroppen efter det.
Hoppas er dag blir härlig. Kram på er