Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kommer inte ihåg vem som fråga men detta är andelningen att jag inte får ut så mycket i maj.
Jag har begärt 5 dagar/vecka mån-fre så det hinner inte bli så många dagar 1-20 maj. Sedan i juni blir det bättre igen
Japp!Är han möbelsnickare?
Vad spännande! Tänk om det är nåt på gång!Jag skulle aldrig sagt att det är kolugnt i magen, för det är det verkligen inte längre. Förvärkar eller vad tusan det är, såhär har jag i alla fall aldrig känt förut. Får se vad som händer under kvällen.
Absolut! Om jag hinner vill säga!Åh, du får berätta sen hur det var och vad som sas! Vi har pratat om att åka, men inte haft tid riktigt.
Jag är nog trög, men fattar inte hur ni menar. Jag söker fp från och med 27 april. Bra eller dåligt? Jag får ju lön från mitt vanliga jobb för första delen av månaden...
Det som händer är ju att du inte får en "hel" månad från fk när det är dags för maj utbetalningen utan du missar fem dagar. Det drar ju ner en del på summan. Man ser det tydligt när man begär. Sen beror det naturligtvis på hur lönen betalas ut idag. Jag skulle få min sista lön i april och ingen i maj utan det lilla. Men får man lön i efterskott så blir det inget problem.Jag är nog trög, men fattar inte hur ni menar. Jag söker fp från och med 27 april. Bra eller dåligt? Jag får ju lön från mitt vanliga jobb för första delen av månaden...
Jag var på Klara mottagningen igår och pratade med en underbar barnmorska, hon och jag ska titta på förlossningen nästa vecka känns skönt att se vart man hamnar när man kommer in till dem. Kommer att få se förlossningsrummet, op.rum för ev. snitt m.m.. Känns lugnande!