Sv: Vårmammor 2010 del 3
Som jag skrev förut så erbjöd papppa sig att göra en vagga också, men jag har inte tagit upp frågan nåt mer, så jag tror inte att det blir något. Jag vill inte ha nån sån, även om den kommer att bli finast i världen med tanke på hans yrke.
Vi har inte fått nånting. Jo, en pyjamas med bongårdsmönster i julklapp. Men den var i storlek 68 eller nåt, så det tar ett tag innan den kan användas. I julklapp fick vi också ett gosedjur och en liten skallra. Det är allt. Det blir säkert mer när bebis är född, men jag tror inte att det blir några mängder heller.Måste bara fråga alla er som ska ha första barnet, hur mycket saker har ni fått? Jag och min sambo räknade ut att vår bebis skulle behöva byta kläder minst 5 gånger om dagen om hon skulle hinna använda alla kläder hon fått av mormor och farmor.
Som jag skrev förut så erbjöd papppa sig att göra en vagga också, men jag har inte tagit upp frågan nåt mer, så jag tror inte att det blir något. Jag vill inte ha nån sån, även om den kommer att bli finast i världen med tanke på hans yrke.