Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det är klart. Så är det säkert. Jag tänkte mest på flygplan osv. Iofs finns det kanske inga såna på förlossningen.
Har tyvärr inte hänt något mera inatt. Fortsatt molande värk och sammandragningar. Men det kan ju vara något på G....eller så är det bara önsketänkande.
Skulle varit på vattengympa idag, men de ringde igår och sa att den var inställd pga sjukdom
Nä, nu vill jag att solen ska titta fram!
Haha, jag har nog också sett för mycket på Riskförlossningar. Jag kommer ligga och klocka dem inne på förlossningen, jag har ju lärt mig att man måste göra kejsarsnitt inom ett visst antal timmar efter att vattnet gått, annars är det stor risk för infektioner osv.
Min läkar-bror tyckte först jag var modig som faktiskt kollade på det, nu när han inser HUR mycket jag kollat så inser han nog att det kanske inte var så smart...
Däremot så blev jag lite irriterad på den barnmorska som höll i vår föräldrautbildning som verkligen hånade de programmen. Visst får man ta allt som sänds på tv med en nypa salt och man kan inte applicera allt på en själv, men för hennes del verkade det som om allt som är på tv och som sänds från USA är "på låtsas" och "sådär gör man inte här" osv. Ett av programmen spelas in på ett sjukhus i närheten av där jag bott i USA, och hade jag bara blivit kvar kunde jag mycket väl ha fött där under de förutsättningarna!!
Man får ha mobil på bb men inte på förlossningen har de sagt hos oss!
Va ju tvungen nu att räkna lite på vad vi lagt ut till lillen.
Vagnen kostade 6000:-
Babyskyddet 1500:-
Babysitter 450:-
Skötbord 300:-
Skötväska 500:-
Åkpåse 500:-
två skötbäddar 300:-
Krimskrams prylar ca 500:-
Skötprylar som badbalja,blöjor,handukar,servetter, oljor m.m 500:-
Kläder ca 1500:-
Grind in till barnrummet 360:-
Summasumarum typ 12500:-
Å då har jag säkert missat nåt å det kommer säkert tillkomma mer.
5 år är ju ingenting för en bilstereo. Då är det ännu mera skumt.Jag har en Nokia N97 och den är ju inte direkt gammal. Stereon däremot är nog kanske 5 år...
Jag la ut det dubbla innan han kom och nu vill jag inte ens veta hur mycket jag lagt ut och han är bara 7 månader